Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13

Passier Corona II

Er det noen som har sittet i denne, eller som har den?

Herlige salen

Jeg har en Passier Corona som er for stor i setet til meg og jeg savner en sal med bedre støtte. Hadde saltilpasser på henne i dag og snakket litt med han og han mente at Passier Corona II hadde bedre støtte. Den salen er jo griselekker, og jeg VIL HA! :p Dessuten så syntes jeg det er greit å kjøpe Passier da det er veldig lettsolgte saler. Er jo greit å tenke på slikt også.

Jeg kan jo faktisk selge min passier, og betale mellomlegget. Hm...

Hva syntes dere om salen?

Du kan kanskje bytte inn salen hos ilset salmakeri, og bare betale mellomlegget. Hun fører jo dette merket.
    [CENTER]dere finner meg på [URL="http://www.equiforum.net"]www.equiforum.net[/URL]
    [/CENTER]

Har snakket med Fossum og de tar også i innbytte... Men lurer på om jeg kanskje kunne tjent på å selge den på finn selv for så å kjøpe fra Fossum...? Men innbytte er jo ikke dumt, og sikkert veldig lettvint.

Orker ikke Ilset. Hadde salen til omstopping i godt over en måned sist gang, også syntes jeg de er dyre i forhold til den servicen men får.

Jeg har bare hatt knall service hos Ilset jeg! Brukt henne masse for å finne saler til to hester
    [CENTER]dere finner meg på [URL="http://www.equiforum.net"]www.equiforum.net[/URL]
    [/CENTER]

Nå har jeg kun brukt Ilset en gang og det er uholdbart å vente i over en måned på en sal. Men det er sikkert ikke alltid tilfelle. Personlig er jeg veldig fornøyd med Harald på Fossum, og han er et sikkert valg for meg. Dyktig mann!

Men, er det noen som har sittet i en Passier Corona II?
    Sist endret av mema : 01-03-2011 kl 23:16

*Dytter* denne.

Noen som har erfaring med Passier Corona II?

En på stallen som har kjøpt en og henter den på fredag. *misunnelig*.

Hun sa den var helt fantastisk å sitte i.

Høres lovende ut.
    Kommer saltilpasser i morgen, og h*n mente at denne ville ligge bedre enn de Prestige-salene jeg hadde håpet på. Så da håper jeg den er fantastisk

Noen som vet hvilke valgmuligheter en har på Passier Corona II når den bestilles fra fabrikk?
    Vet en kan velge sprikende eller hele puter.
    Men kan en velge lengde på kappene? Og f.eks ekstra dypt sete?

Siter Opprinnelig skrevet av Edith Vis innlegg
    Noen som vet hvilke valgmuligheter en har på Passier Corona II når den bestilles fra fabrikk?
    Vet en kan velge sprikende eller hele puter.
    Men kan en velge lengde på kappene? Og f.eks ekstra dypt sete?
    Setefyll, kapper, knestøtter, fyll i puter, farge...og sikkert fler ting.
    Ring Ilset Salmakeri, der har de best peil på passiersaler

Sent fra min iPad ved bruk av Tapatalk HD
    [/CENTER]

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg