Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 4 av 4

Smile Globen vs KOHS

Jeg har flere ganger vært på OsloHorseShow, når det var i Spektrum.
    I år tenkte vi at vi skulle dra på et horseshow, men vi klarer ikke å
    bestemme oss for om det skal bli KOHS på Fornebu eller Globen i Stockholm.
    http://www.stockholmhorseshow.com/om-evenemanget

http://www.oslohorseshow.com/default.asp

Er det noen her inne som har vært på både Stockholm HorseShow/ Globen og på OHS?
    Hva syns du om showet? Hvor ville du helst dratt? OHS eller Globen?
    Er spesielt intressert i å høre erfaringer fra Globen.. :)
    -Si gjerne litt om hvorfor du ville valgt det?

Ikke värt på OHS siden det flyttet til Fornebu, så kan ikke snakke utifra hvordan det er der, men var iaf på GLoben for förste gang i år, og må vel si meg meget fornöyd.
    Störste forskjellen er vel at du har mulighet til å kjöpe mer tidbestemte biletter til deshow du vil se og derfor kan komme unna men en mye rimligere bilett.. Tror aldrig jeg har sett så mye på selve showene som i GLoben, netopp for at jeg visste jeg bare hadde bilett for 5 timer, shoppingen kunne jeg ta etter.. Man kan også löse egen bilett til Anexet, der alle stands er, tror den kostet 50 kr eller noe.. Ikke farlig pris hvertfall.. Mye utstyr, men ikke noe extrem forkjell til spektrum synes jeg (men er fortsatt litt skadet etter jeg var på Badminton :p)
    Globen ligger jo sentralt da, t-banen stopper 2 min gang derfra, masse matsteder rundt omkring.. Og er jo moro å se en annen by en Oslo da, ikke farlige hotellpriser er det heller.. Tror helgen kom på under 1000lappen for oss med hotellrom (2 netter) , ingangsbilett til fredag (åpningen) og t-banekort for hele helgen:)

Åh, Globen hørtes spennende ut.
    Er det like mye sprang på Globen som på Oslohorseshow? Eller er det mer av litt forskjellig?
    (Håper det er ok at jeg spør i tråden din, HegeMarie )

Når det gjelder dressur er det vel større sjans til å få se topprytterne i Globen. Adelinde Cornelissen med Parzival har vel ridd der stort sett hvert år nå siden hun debuterte internasjonalt, og denne sesongen var blandt annet Anky og Edward Gal der også.

Når det gjelder sprang tror jeg du får se stort sett de samme som på KOHS, uten at jeg er helt sikker.
    Dressur så klart:)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg