Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 15 av 15
    Målene mine for 2011 er å stabilisere min spranghest i 1 m feltritt, og kanskje rekke en CNC* hvis alt går etter planen. :)

I sprang skal jeg ri flere gode 1.20 runder, og i dressuren vil jeg ha han stabil i LA.
    Feltritt, tre ganger så gøy!

New Zealand life Geronimo sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Farsund/Auckland
    Alder
    27
    Mitt mål for 2011 er å fortsette å stabilisere meg i 1 meter og kanskje kanskje ri CNC* helt på slutten av sesongen, når jeg kommer hjem til Norge.

Junior Member PennyLane sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2010
    Sted
    Inderøy
    Alder
    24
    Bilder
    1
    Jeg vil bare starte en knøttecup igjen jeg! :p Det er nesten 5 år (!!! fy som tiden går) siden sist, og det er jo selvsagt alt for lenge. Ingenting gir et kick som feltritt gjør. :)
    Desverre er jeg uten ridbar hest, så det må nok bli et par år til før jeg starter noe som helst..
    For the well organised mind, death is but the next great adventure. - Albus Dumbledore, Harry Potter and the Half-Blood Prince

Håper å få dømt et par klasser før jul slik at jeg får gått opp til DD1. Ellers skal jeg ri litt diverse hester fremover, så håper jo det er en av dem som blir klar for et dressurstevne:p
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Pratemedlem Malene_Fiola sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    25
    Bilder
    8
    Mitt mål er å klaffe bra med skolehesten jeg får utdelt til høsten og å hoppe 50cm med en okei sits! xD
    Sist endret av Malene_Fiola : 14-06-2011 kl 18:31
    Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg