Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 15

Målene dine for 2011

Denne er kanskje lett og forstå, om du vil dele målene dine for 2011 så skriv de ned her =D

Jeg kan jo starte. Målet mitt med Anno i år er å ri noen cnc* i siste halvdel av sesongen, og ellers pynte litt på resultatene i 1 meter. Jeg skal prøve å ha som mål å få trent terreng på de fleste av banene også så Anno blir tryggere på stevner.

Med Noddy (unghesten) er målet å debutere i feltritt i mai i enten 80 eller KC. Håper på å kunne ri 90 på slutten av sesongen. Det aller viktigste er at han får en positiv opplevelse i år som feltrittshest =)
    Hvil i fred mine tre stjerner..

Anno Nittionio 22.09.2012 <'3
    Vivat 24.09.2011 <'3
    Night Effekt 16.06.2008 <'3

Hehe, mål har vi vel kanskje ikke så mye av sånn sett, mtp at vi er på vei nedover :p Men iaf, håper på å kunne få hoppet igang gamle "skrellet" igen og ri feltstevnene på Trossnäs i år, er vel to tror jeg.. Iom at PP nå runder 21 så renger jeg iskaldt med at vi holder oss til 90
    Samt å få med meg noen terrengtreninger for Linda Algotsson :)

Harneshaug
    Guest
    Starte (og helst feilfri) 110 cm og Debutant feltritt (30 mai) og godkjent LC/LB dressur (20 mars)

Langsiktige målet for året er da å toppe egne prosenter og etablere oss i 110, gjerne kanskje starte en 120 om jeg tør :p

Tibia
    Guest
    Har et beskjedent mål om Knøttecup, et sted må en tross at begynne :)

Målet mitt er og ikke grine når jeg er på feltrittsstevne fordi jeg savner det sånn... Ellers er det å dømme (heldige) ekvipasjer så rettferdig som mulig
    Kommer aldri til å glemme deg.. Du er det beste som har hendt meg og jeg elsker deg så ufattelig høyt <3
    Tullamoor 25/5-98 - 8/6-10
    elisesego.blogg.no

LisaFi
    Guest
    Jeg skal ri 80 i år, når mulighetene byr seg, er planen. Ergo må vi ut og kvalifisere oss nå på vårparten. :)

Ellers har jeg løst lisens på merra nå (hihi, snakk om tullete, 17 år gammel travermerr, haha!), slik at vi kan ri LB på distriktsstevner og sånn når vi får lyst til det. Så er kanskje ikke veien så lang til å faktisk melde seg på..

og mine tre NV-barn :) Torhild sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Karmøy
    Alder
    40
    Bilder
    79
    Aldri prøvd feltritt eller hoppet hinder i naturen fordi det ikke finnes slikt her i nærheten. Så målet mitt for 2011 er å reise et sted for å prøve!! :-D

Målet mitt innen feltritt er ikke stort, men jeg skal prøve meg på banen her til sommeren (manne seg opp)...
    "Shower me not with jewels so rare; give me instead a diamond with hair!"

Borte..... Helt lost goytil sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Vinje
    Alder
    37
    Bilder
    2
    Samme som over... he he he.. (samme banen også)
    Mia, Sprettballo og Traktoren
    (Hjerte av gull, hjerne av ull)

Kortsiktig mål: Starte WCT cup og ri flere 1.10 og ha debut i 1.15-1.20.
    Langsiktige mål: Ri Bergen Horse Show og kanskje ri Hoppcentrum i Danmark
    Helene Yndestad - Med spranghesten Turgunas og mini-gressklipperen Bambi

Bergenseren blir østlending august 2013!!

Hest.no blogg

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg