Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 5 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 50

Slukker dere lyset?

Slukker dere lyset ved kveldfôring for natten?

Hos oss slukkes alle lys :)
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå
    Lyset er kun på når jeg er der :p

De går på utegang og har et vindu i boksen i tilleg til døra, så jeg ser ikke noe poeng i ekstra lys

nei, har to lyspærer på, så det blir svakt lys. De liker seg ikke når det blir helt mørkt

Ja. Slukker alltid lyset i stallen før man går om kvelden. Det er vel noe i forskriftene om at hestene ikke skal utsettes for kunstig lys inne hele døgnet, er det ikke det?

Men lurer på om lysene ute står på hele natten hos nå. Altså så er det lys på til utegangshestene om natten også (de har mulighet til å gå plasser som ikke er opplyst også, men det er lys nærmest stallen).

jepp er mørkt i selve stallen men er lys på i ganga på utsiden... så siger vel litt lys inn men ikke mye

Her er alle lys av om natten.

I den nyeste stallen er alt slukket. I gamlestallen er det ei pære som lyser, pluss noe lys fra vinduet på kafferommet hvor det er et lys på.

Ef ég ætti þrjár óskir, þá ég óskaði mér. Að ég gæti flogið, flogið til þín. yfir fjöll, yfir höf. til þín

Bruni frá Stóra-Hofi - Glói frá Lynghaga - Leikn frá Ytra-Dalsgerði - Leiknir fra Teland - Hrímbakur frá Hólshúsum - Sena frá Strandarhöfði - Eyjadís fra Hrímhestar - Váli fra Hrímhestar - Baltasar frá Strönd

Silje
    Guest
    Slukker alltid lyset når jeg ikke er der selv. :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg