Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 31
    Siter Opprinnelig skrevet av Nina Vis innlegg
    Eneste retningslinjer er vel at man skal ha hodelag med bitt, så ganske fritt frem. Welsh-hopper kan også vises med welsh-grime, og unghester kan vises i grime. Arabere har mulignes egne regler,det aner jeg fint lite om.
    Den eneste regelen om hodelag/grimer ved araberhestshow: 24. Stallions and colts aged three years and over must be shown wearing bridles and bits that are both secure and comfortable for the horse. All bridles without bits are equally to be both secure and comfortable for the horse.

Men, man velger selvsagt hodelag/grime som fremhever hodet best mulig.

har fryktelig lyst å bestille hvitt hodelag til min lille gule, men er faktisk redd for at det kan gå ut over rasetype da det ikke er tradisjon på norske hester.. hva tror dere?
    Har som regel brukt enkle klassiske hodelag, noen med ognoen tuen bling

stashodelg på fjording og døl er både tradisjonelt og vakkert, mindre hester drukner litt i breie reimer synes jeg.

jilmavi
    Guest
    Ville nok gått for noko litt mørkare enn kvitt til ein gul hest, uavhengig av tradisjon. Kva med eit stilig hodelag i brunt lær, til dømes? Det pleier å kle dei gule veldig godt. :)

Kaldblodshoppa mi skal på utstilling til høsten, og personlig liker jeg å bruke hodelag med neserem. Men mange mønstrer kaldblods uten dette, hva er finest?:)
    KALDBLODSPOWER<3

Når jeg stilte min Pinto i fjor, brukte jeg det westernhodelaget her:

Jeg valgte å bruke det fordi jeg ikke fikk tak i akkurat det hodelaget jeg egentlig hadde lyst til å bruke. Valgte westernhodelag fordi min hest er en Pinto Stock type. Halv Paint.

Siter Opprinnelig skrevet av jilmavi Vis innlegg
    Ville nok gått for noko litt mørkare enn kvitt til ein gul hest, uavhengig av tradisjon. Kva med eit stilig hodelag i brunt lær, til dømes? Det pleier å kle dei gule veldig godt. :)
    Du har vel i grunnen rett, han har stort bliss og, så det kan bli litt mye. Har mørkt brunt hodelag som jeg bruker til daglig,men synes ikke det er så fint på han. Da må det heller bli litt lysere brun eller sort med messing..

Får teste litt forskjellig så får vi se, er enda en god mnd igjen :)

Både og med nesereim, mange kler det, andre ikke. Har hesten et pent hode, vil den godt kle å mønstres uten. Prøv deg fram

Siter Opprinnelig skrevet av Ingvild Vis innlegg
    Eg har fjordhest og brukar difor stashovudlag. Nokre bilete av mitt:

Hvor har du kjøpt hodelaget?

Det har Ingvild laga sjølv! :)
    linndi&tanja <3 go'jentene

Noen som har eksempel fra kaldblodstraver? :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg