Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 66 1 2 3 11 51 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 656

Tråd: Skoies

Silje og Tindra
    Guest

Skoies

Skoies
    Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Skoies
    Sist endret av Silje og Tindra : 26-04-2007 kl 00:12 Årsak: Fikset teksten.

stressa kjærring! absinthe sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    hortemo,25 år
    Alder
    34
    Bilder
    6
    Priser:
    Ganske så ok priser! verken billig eller dyrt, ifølge min mening

Kvalitet:
    hipp som happ! noe har jeg vært veldig godt fornøyd med, mens endel andre ting har vært dårligere enn andre ting igjen.
    du får hva du betaler for, for å si det sånn :)

LEveringstid:
    jeg har aldri fått tilsendt, siden jeg bor såpass nærme, og bare drar bort og kjøper det jeg skal ha

kundeservice:
    Bra! de tar som regel inn det du spør etter, hvis de ikke har det inne. og de som jobber der er veldig hyggelige folk! :)
    Flinke til å hjelpe også!

Skoies er vel den nettbutikken jeg er mest fornøyd med, og skal jeg bestille noe, så kjøper jeg det derifra. Prisene er OK, kundeservicen er topp, kvaliteten på varene er bra. (Har ihvertfall vært bra på de varene jeg har bestilt hittil) og leveringstida er veldig kort! I tillegg får man ofte med en ting i pakka hvis man bestiller over internett Forrige gang fikk jeg en hvit allround sjabrakk, som det var brodert logoen til Skoies på, veldig ålreit og nyttig gave!

American Amber og American Jet, mine øyestener :)

Prisene er hel akseptable, kvaliteten er god, leveringstiden er RASK. Men det jeg synes er best med Skoies, er servicen. Makan til god service har jeg aldri opplevd noe sted :)
    Skoies er min favorittnettbutikk!

Ina
    Guest
    Har kjøpt fra Skoies en gang, positiv opplevelse.

Bestilte en sjabrak med brodering på, pirsen var helt okei, og leveringstiden var super. Brukte ca 5 dager fra jeg bestilte til jeg hadde sjabraken her.

Skal ikke se bort i fra at jeg benytter meg av dem flere ganger.

Asa Garsy
    Guest
    Har bestilt en del derfra, super kundevennelighet, kvaliteten er ok. Leverignstiden er kjapp selv under julestriden, så ingen ting å klage på, jo, kansje mer utvalg i senebeskyttere.... men men

Synes prisene er helt greie. Noe er dyrt, noe er billig :)

Kvaliteten varierer endel, men tror du får det du betaler for...

Servicen er upåklagelig, aldri opplevd så bra service noe annet sted :)

Leveringstiden kan man heller ike klage på. Tror jeg fikk pakken min etter fire eller fem dager jeg :)
    *~*~*Lill*~*~*

Har handlet mye fra Skoies, superfornøyd hver gang. De er relativt billige, leverer raskt også får man med en liten gave hver gang man bestiller! Hyggelig det da. Også har de mye utstyr til Islandshest.

Skoies er super! Bra og fint utstyr, det jeg har derfra er bra kvalitet også Fine broderinger òg.

Bestilte meg sal fra der tirsdag, å da var det tilbud om å få med et ulldekken dersom man kjøpte sal til over 4000kr...Dette glemte jeg selfølgelig å skrive opp i bestillingen at jeg ville ha med.....Senere på dagen ringte det noe til meg, men fikk ikke svart fordi jeg hadde time, og glemte det til kveldenkom da jeg søkte på nummeret for å finne ut hva det var, det var skoies, men da var det så sent at det var ingen der. Da jeg ringte opp igjen dagen etterpå sa jeg nå at de hadde ringt meg, og lurte på hva de lurte på... Da ringte de opp for å spørre om jeg ville ha dekken (noe jeg hadde hatt mistanke om), men for å ikke lage så mye styr, sa jeg at jeg hadde nok ulldekken (som jeg har ), og at det ikke var så farllig med det..Da spurte den trivlige damen om jeg ikke ville ha et fleecedekken istede...Så da slo jeg nå til da. Men makan til hygglige folk er det lenge siden jeg har vært borti ja!!

Så jeg tror nok jeg kommer til å handle mer der ja!!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Skoies har ryddesalg!
    Av VeronicaogFrida i forumet Utstyr
    Svar: 13
    Siste innlegg: 21-03-2009, 13:15
  2. Skoies nedsnødd..?
    Av IngvildK i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 5
    Siste innlegg: 06-01-2008, 01:36
  3. Ridegjorten til Skoies
    Av Silje01 i forumet Utstyr
    Svar: 10