Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 63 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 53 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 624

Tråd: Horze

Wannabe eks-døgner Svalgårds Cheri sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Stavanger
    Alder
    30
    Bilder
    108
    Elsker designet i katalogen jeg

Har aldri bestilt derfra, men handlet på butikken på Snøde Fornøyd med varene. Kjøpt det der Woolwarmer ulldekkenet bl.a, rimelig. Fornøyd med det:) Bare synd de kun hadde blå igjen i 155cm. Ellers hadde jeg kjøpt flerne
    Love you, Cheri<3
    R.I.P Ace of Diamonds:'(

Kjøper "hverdagsting" fra Horze, altså slike ting som slites fort, shabracker, grimer osv.
    Men finner lite der som jeg faller for til penbruk liksom.
    Litt kjedelig utvalg.
    Var i butikken deres i Oslo i desember, og fikk veldig godt inntrykk av betjeninga der.
    Veldig hyggelige folk.

Nettbutikken er ok, de tar kontakt om noe er utsolgt.
    Relativt rask levering.

og mine tre NV-barn :) Torhild sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Karmøy
    Alder
    40
    Bilder
    79
    Siter Opprinnelig skrevet av Torhild
    Snart en mnd siden vi sendte i retur et par belegg som var for små, og bad de bytte de til en større størrelse. Har ikke hørt et kvekk enda... Får ringe i morgen og etterlyse de =(
    Først denne uken kom beleggene. Og vet dere hva? De hadde sendt oss feil igjen!!! Vi hadde først fått ponny bak, sendte disse i retur og bad om full bak. Nå fikk vi riktignok full, men frambensbelegg!!!!! ELENDIG SERVICE!!! :evil:

Karen
    Guest
    prisene: er fra billige til dyre, alt etter merke!
    kvalitet: som sagt, spørs hvilken prisklasse du kjøper!
    service: har ikke hatt noe problem.
    har ikke vært i butikken veldig mange ganger, men har hele tiden skravla oss bort, da vi kjenner hun som jobber der (Christine Bertelsen) da vi har vært der. har fått hjelp av en annen fyr også, flink mann, men med dårlig ånda x(
    butikken i tr.heim. har et ganske stort utvalg, ikke alt, men mye!

Vataker @ Torp Flyplass Cecilie_Stormur sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Sandefjord
    Alder
    33
    Bilder
    6
    jeg slet med å få sendt inn bestillingen, men snille damen på telefonen tok det mer enn gjerne imot...

det som var dumt var at jeg bestilte regndekken + tilhørende hals. dekkenet kom, men halsen var utsolgt, og da var på en måte poenget mitt borte siden det var halsen jeg synes var genial...

ellers; billig! og det liker jeg
    Hrynjandi, Keilir, Molda, Júlía, Noah, Njörfi, Jóker, Lilja og Stormur

Savner min kjære Litli-Stormur. Beste venn gjennom 12 år...

Mine erfaringer med Horze er utrolig positive! Jeg er shopper på Horze i Ryen(Oslo) som er et flott, stort og oversiktlig sted!

Det er ikke like bra utvalg på nett, men de har lagt inn de beste varene så funker jo. Ellers når det gjelder nettkjøp på Horze er det utrolig rask leveringstid og veldig grei bestilling!

<3 Horze - It's not how you spell it, it's how you ride it <3 hihi

Akademisk ridekunst, så klart
    dA || Blogg

-Berit-
    Guest
    Har bestilt en del fra horze, for det meste merkevarer ( ikke horze ) som benbelegg, salver, noen børster og litt småtteri. Bestilte også et refleks-lendedekken fra Horze, det er refleks langs kanten som nå har begynnt å løsne fra dekkenet. jeg har kun hatt det i noen få mnd, så det er jo ikke helt bra da. Men det fikser jeg selv, ghar ikke giddet å sende ting fram og tilbake:P
    Men nettsiden deres er oversiktlig og servicen er grei!

Nå har jeg også kjøpt et nytt dekken til Ronja fra Horze Svettedekken, lyseblått med gull skrift hvor det står (så klart) Ronja Det er bare hel skjønnt og det tok ikke lang tid å få det tilsendt heller! Fremdeles veldig glad i Horze

dA || Blogg

veldig fornøyd med Horze jeg også=)
    Men ikke kjøp hack derfra xP var en på ridetimen min som gjorde det, hun hadde den i noen måneder også plutselig bare røyk den midt i en ridetime, flaks det ikke var på tur eller noe

Siter Opprinnelig skrevet av Stine&Rappen Vis innlegg
    veldig fornøyd med Horze jeg også=)
    Men ikke kjøp hack derfra xP var en på ridetimen min som gjorde det, hun hadde den i noen måneder også plutselig bare røyk den midt i en ridetime, flaks det ikke var på tur eller noe
    Heeeeeeeeeeei Stine!!! Så kult at du også har blitt medlem her på FH
    Uff da, litt kjipt at den røyk midt under en ridetime da XP kunne blitt litt stygt...
    Men jeg fikk nettopp det nye dekkenet jeg har kjøpt til Ronja og det var nyyydelig <3 veldig fornøyd!

dA || Blogg

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Opp til 80% på Horze!
    Av Linoo i forumet Diverse
    Svar: 4
    Siste innlegg: 15-04-2010, 16:10
  2. AEG horze cup
    Av Helenepia i forumet Sprang
    Svar: 0
    Siste innlegg: 18-09-2008, 15:09
  3. Horze ute på tur?
    Av Marthe i forumet Utstyr
    Svar: 31