Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 63 FørstFørst 1 2 3 4 12 52 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 624

Tråd: Horze

Ina
    Guest
    Horze.

Servicen deres har jeg god erfaring med. De sendte meg en mail med beskjed om at de var tom for min størrelse, og etter mye om og men så fant vi en ny en. Hyggelige mennesker.

Prisen er helt okei, sammen med kvaliteten. Leveringstiden var heller ikke noe å klage på, gikk vel ca ei uke til meg.

Sabrina med en tulling Wilisia sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Sverige/Rogaland
    Alder
    25
    Bilder
    96
    Tror aldri jeg har bestilt, men vært i butikken på snøde. Har kjøpt ridehansker og ulldekken. Ulldekkenet bruker jeg kun til stevner, men det er veldig pent og sitter fint. Ridehanskene og. Så jeg er fornøyd og det blir nok mye shopping erfra i fremtiden :-D

Asa Garsy
    Guest
    Broderingen er jeg fornøyd med, men var noe hvitt gugge på dekkenet, noen som har brodert som har snøti seg på det?!? æsj, jaja ellers har jeg div horz produker som koppene og halebeskytteren, den er lit for trang men duer da.. Har bare det billige flees dekkenet som jeg bruker som transportdekken... ellers ikke kjøpt sååå masse derfra

Bra leveringstid, og god service. Masse fint utstyr, og billige varer!

Sprangtanta Hege sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Trondheim
    Alder
    37
    Bilder
    43
    Endel gode priser, bra leveringstid. Men jeg har blant annet kjøpt et ulldekken der, og for det første hadde det elendig passform, og så røk det veldig fort... Har også kjøpt en schabrak som bare gir gnag.

mj - gone to soon.. </3 Kaja sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Bergen
    Alder
    28
    Bilder
    2
    Jeg bestiller ting fra Horze som ikke er produsert av Horze selv.
    Liker ikke kvaliteten på deres egne produkter.
    Men er fornøyd med det jeg har bestilt som ikke er produsert av dem!
    Og de leverer fort. :-D

Det inntrykket eg har av Horze er at varene deira varierer veldig. Enkelte ting går veldig fort i stykker, medan andre ting held kjempelenge. Har haurd monge som seier at shabrackane farger av i vask, det har eg ikkje opplevd. Det er forhaldsvis billig, og det er bra.
    .
    If it's not a Fjord - it's just a horse
    Bloggen
    .

og mine tre NV-barn :) Torhild sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Karmøy
    Alder
    41
    Bilder
    79
    Snart en mnd siden vi sendte i retur et par belegg som var for små, og bad de bytte de til en større størrelse. Har ikke hørt et kvekk enda... Får ringe i morgen og etterlyse de =(

Har bestilt endel ganger fra Horze, blant annet regndekken og regndekken med for, med brodering. Til min beskjedne dekkenbruk, holder dette i massevis.
    Fikk kjapt og grei service når jeg trengte det, og har ikke opplevd noen problemer av noe slag. Ingen dårlige handleopplevelser.
    Pris og kvalitet varierer. Noe billig og bra, noe billig og dårligere..

Stort sett veldig fornøyd.

LisaFi
    Guest
    Jeg er veldig fornøyd med Horze, jeg.

Veldig greit med tilbakemeldinger pr mail om hvor pakken befinner seg etc.

Etter min erfaring har passformen på de selvproduserte dekkenene deres tatt seg opp betraktelig, det samme med kvaliteten på produktene. De litt dyrere bobledekkene til innebruk er jo en bargain til den prisen, for eksempel, og de nye embrace-fleecedekkenene er bare knallgode.

I tillegg er de uslåelige når det gjelds pris på linimenter og endel andre ting som jeg er (stor) forbruker av. Magnesiumtilskudd, f.eks. Og arnikagele, etc etc.

Min absolutte favoritt på forbruksvarer!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Opp til 80% på Horze!
    Av Linoo i forumet Diverse
    Svar: 4
    Siste innlegg: 15-04-2010, 17:10
  2. AEG horze cup
    Av Helenepia i forumet Sprang
    Svar: 0
    Siste innlegg: 18-09-2008, 16:09
  3. Horze ute på tur?
    Av Marthe i forumet Utstyr
    Svar: 31