Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 63 av 63 FørstFørst ... 13 53 61 62 63
Viser resultater 621 til 624 av 624

Tråd: Horze

Horze

Horze lørenskog har 20% på hele butikken, og 40% på en mengde utvalgte varer denne uken grunnet flytting av lokale :)

MAN MÅ JO KLIKKE ØRTENOGTJUE GANGER FOR Å FINNE ETT ENESTE JÆVLA BITT!! "muffe eller D-ring"... jeg gir opp! DE KLARER JO JAGGU IKKE Å PLASSERE BITTENE I RIKTIG KATEGORI, bittene ligger dobbelt, ligger feil, du må innom alle 20 kategoriene og de neste 10 underkategoriene for å finne frem - jeg skal ha et todelt, jeg vet ikke om jeg vil ha trinse eller muffe ...

... hvilke størrelser har dere i todelt og hvilke bitt kan jeg kjøpe til min i 11,5 HALVPARTEN AV ALLE BITTENE, JA, FLOTT, IKKE BARE LA MEG VELGE DETTE MED EN GANG! HVORFOR I ALLE DAGER MÅ JEG INN PÅ HVERT ENESTE BITT FOR Å FINNE UT AT 11,5 ENTEN ER UTSOLGT ELLER IKKEEKSISTERENDE?? For deretter å gå videre til neste kategori for å finne et alternativ der, men NEI, DET EKSISTERER IKKE, FOR DERE HAR NEMLIG IKKE BITTET DER DERE!!

Og deres suuupre sitat "IN riding a horse we borrow freedom" irriterer meg grenseløst - for en møkkadårlig formulering og teit fremstilling av et ellers idiotisk klisjéaktig utsagn - for jaaaaaaaaadaa dere bryr dere om hestevellferd - her ta et pessoabitt som er satt I FEIL KATEGORI, BARE FOR Å GJØRE DET JÆVLIG MORRO FOR DEG!!

når ble en kimblewick noe så fancy som et SPESIALBITT?? når ble en fullsjekk-gag til et PELHAMBITT og hvorfor I ALLE DAGER ligger det ikke sammen med de andre FULLSJEKKBITTENE?? hvorfor ligger det baucherbitt i trinsebittkategorien når det HAR EN EGEN KATEGORI DER DET SAMME BITTET ALLEREDE LIGGER?? hvorfor ligger det muffebitt i trinsekategorien når det HAR SIN EGEN KATEGORI..?!?!

gaaaaaaaaaaaaaaah *fortsettelse følger ved interesse*

(litt sinna på den nye nettbutikken, sånn appropos ingenting )
    Sist endret av Emma & Elana : 28-05-2013 kl 22:50
    Min lille baby ♥
    Gikk stille bort 19. mars 2012, 6 år gammel og i mitt eie 6 måneder og 3 dager av dem...

I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit.

Åå kanskje jeg skal ta turen dit da :)
    Vet du hvor de flytter?
    ,¨`·.·´¨,
    `·.¸ Major Tabac ♥
    - alt er mulig, det umulige tar bare litt lengere tid!

Du kan ikke trene en hest med høye rop,
    og så forvente at den skal adlyde når du hvisker!

Horze

Nei dessverre. Jeg er veldig nyskjerrig på det selv da Tipper de flytter til en mer sentral plass, rundt triaden/metro. Det er jo en skikkelig dårlig plass de har butikken nå så.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Opp til 80% på Horze!
    Av Linoo i forumet Diverse
    Svar: 4
    Siste innlegg: 15-04-2010, 16:10
  2. AEG horze cup
    Av Helenepia i forumet Sprang
    Svar: 0
    Siste innlegg: 18-09-2008, 15:09
  3. Horze ute på tur?
    Av Marthe i forumet Utstyr
    Svar: 31