Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 104 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 53 103 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 1038

Tråd: Høøks

Tja, denne gangen gikk det jo virkelig fort til Høøks å være.
    Bare 7 dager.
    Pleier ikke bestille derfra lengre, men syntes de hadde fått noen fine sprang-shabraker, så jeg benytta meg av tilbudet med 30% avslag på en vare.
    Har ikke fått henta de enda, pga all den fordømte snøen som kom i natt...GRRR!

Hööks har jeg utelukkende negative erfaringer med, dessverre.

Jeg er veldig fornøyd med Hööks.
    Ålreite priser, kort leveringstid(ja, faktisk!) og bra katalog!!

Men noen minus er det..Tøylene fra Claridge House tøyer seg ekstremt, og portoen er litt for dyr.
    Men nå ligger Hööks bare 45 min unna meg, så slipper å bestille :)
    De som ikke forventer mye, blir ikke skuffet når de ikke får noe.

Zorba
    Guest
    Jeg kjøprt en grime til Zorba, veldig fornøyd.

Nja, det er vel med hööks som med alle andre butikker, du får det du betaler for. Gold Medal-hodelaget jeg bestilte derfar har jeg utelukket gode erfaringer med, det samme kan vel ikke sies om deres eget "billig-hodelag" på tilbud. Jeg har selv dårlige erfaringer med dekken derfra, synes det er heller dårlig kvalitet. Unntaket må være et ulldekken jeg kjøpte derfra for et par år siden, som var tykt og godt. Men en bra utstyrskatalog har de, det skal de ha!
    Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang.

Ikke vær urolig for dagen i går eller morgendagen. Lev i dag, men gjør det slik at du kan leve med det i morgen :p

Happy-emo! Tone Kristin sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2006
    Sted
    Under garasjen, mot Ila
    Alder
    31
    Bilder
    50
    Jeg har også nesten utelukkende dårlige erfaringer med Hööks... Ringte og klaget på et par kopper som revnet første gangen jeg brukte dem. Fikk passet mitt påskrevet, for det var jeg som hadde satt de på feil! Si meg, hvor mange forskjellige måter er det å sette på et par kopper?

I tillegg har de kjempelang leveringstid og er dyrt. Nei, Hööks har ikke en kunde i meg lengre...

Og, forresten, det glemte jeg. Jeg har et Claridge House hodelag som jeg kjøpte i Hööks. Det er det mykeste hodelaget jeg har hatt. Så de har en del bra produkter. Men nå vet jeg ikke om CH er et av Hööks sine merker, eller et utenfra?
    Mvh Tone Kristin

Ci chiama...

Sagitaria
    Guest
    2007-02-15 23:30:31

det var bestillingsdatoen på det siste jeg bestilte herfra.

Har ikke sett snurten enda.

De gangene jeg har bestil, har jeg som regel fått pakken i posten i løpet av en uke, men nå har det seg sånn at jeg bare bor rundt 40 min unna så går ganske greit å bare kjøre.. I butikken syntes jeg de omtrent hele tiden har det ganske så rotete, men de er veldig hyggelige og hjelpsomme der så å spørre dem om noe er ikke noe problem. i allefall mine erfaringer..

Man får det men betaler for skal jeg si meg helt enig i jeg syntes de har greie priser, men litt forskjellige kvaliteter, men sånn er det jo i alle heste butikker.. men helhets inntrykket er egentlig ganske bra
    Hilsen Greta Lind, Lukka fra Bjørlia, Dagfari fra Fruhavn, Ljúfur fra Lind og Ljúfadís fra Lind <33

Jeg syns ikke hôôks er så innmari bra, fordi det er så dyrt også tar det så lang tid før vi får tingene..Men jeg syns ganske mye inni der har veldig god kvalitet uansett, så er ikke helt imot det
    Men jeg bestilte et fleece dekken der i januar har enda ikke fått det. Fikk melding om at jeg fikk det i mars da. Men det er litt dårlig at de ofte ikke har tingene inne. :)
    Årets Hest 2009

Stem på Asterhofs Laura, da blir jeg GLAAAD

Annette
    Guest
    Synes det er den betse hesteutstyrsbuttikken på nett hvertfall.. Masse godt utvalg av hesteutstyr.. Leveringstiden kan ta litt tid, men ellers veldig fornøyd=)
    Eneste er at nesreimene er for store selv om han har full i de andre som er samme størrelse... jaja..

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Gramantøylene til høøks
    Av Issa i forumet Utstyr
    Svar: 3
    Siste innlegg: 26-10-2009, 14:35
  2. Hodelag fra Høøks!
    Av Silje&Tenjar i forumet Utstyr
    Svar: 20
    Siste innlegg: 18-12-2008, 08:33
  3. Høøks-konto
    Av Silje og Tindra i forumet Utstyr
    Svar: 11