Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 104 FørstFørst 1 2 3 4 12 52 102 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 1038

Tråd: Høøks

Prisene er helt greie..

Kvaliteten er kanskje ikke den beste, men jeg har ikke hatt så veldig store problemer med de..

Leveringstid er veeeeldig variabel...Bestilte på internett sent en kveld..Også var det noe jeg skulle avbestille, ringte neste dag ca runt 11, og da var paken sendt..Men har vært borti at de er veldig treige også da!!

Synest kundeservisen har vært bra når jeg har ringt inn...(ikke at det er såå ofte...).

Silje og Tindra
    Guest
    Høøks er greie på forbruksvarer. Jeg liker også klærne deres og har ikke hatt noen problem med kvaliteten der (nå er det dog lenge siden jeg har bestilt klær derifra). Prisene varierer. Liker alle tilbudene

Har aldri hatt noen problemer med kundeservice, og når jeg har bestilt har leveringen vært kjapp.

Uten Vinni Victoria sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Oslo, Råde
    Alder
    26
    Bilder
    8
    Hööks er den eneste butikken jeg handler hesteutstyr fra (utenom de få gangene vi heller drar til horze, siden det er nærmere).

Syns kvaliteten er grei i forhold til prisene. Men klær som jeg har kjøpt derfra blir ganske fort ødelagt.

Har veldig god erfaring på alle mulige måter med høøks jeg

Therese
    Guest
    Jeg har bare dårlig erfaring med Hööks når det kommer til kundeservice og leveringstid, men varene er helt grei. Hadde jeg bare hatt tålmodighet til å vente i flere måneder på ting jeg bestiller så

Synes også at de kanskje er litt dyr i forhold til kvalitet.

Har bare handlet ifra butikken de siste årene jeg da men.

Synes kvaliteten er variabel. ridebuksa mi har blitt veldig nuppete, men har genser derfra og den er helt grei, holdt i mange mange år. Synes dekkene dems har veldig god kvalitet, ihvertfall de jeg har vært borti. Øs pøs vær, legger på dekkenet på kliss våt og alikevel er dekkenet tørt og hesten tørr etter en stund. Har aldri vært med på at det har lekki eller ryki.

Servicen der er også veldig god. Aldri hatt noe problem med å bytte varer o.l. der...
    *~*~*Lill*~*~*

Legge til at jeg synes hööks har den beste katalogen når det gjlder hesteutstyr :)
    *~*~*Lill*~*~*

Jeg har bestilt fra Hooks 3 ganger. To av gangene har jeg vært misfornøyd.

Leveringstid :
    Ok.

Pris: Har gode tilbud innimellom, ellers litt dyrt.

Kvalitet: Dårlig!

Bestilte en ridebukse CRW, ødelagt glidelås etter to gangers bruk. Ridehanskene hadde dårlig passform og ble fort fillete.

Kundeservice: Tja...

Jeg har opplevd å ikke få vare jeg har bestilt, de har bare sendt med en beskjed om at de var utsolgt, uten å tilby lignende produkt eller spørre om jeg likevel vil ha orderen. Kjedelig når du egentlig bare skal ha en ting, også får du ikke den, men kun det andre dilldallet du har bestilt.

Men knallfin katalog som frister til kjøp, og de har sikkert mye bra hesteutstyr. Har mest bestilt utstyr til rytter, så kan ikke uttale meg om dekken, saltøy osv.
    (christine26)

Min blogg

Flashback
    Guest
    Produktene er sånn nogenlunde OK, men leveringstida?.. Øøh. Det vil vi ikke vite.

Hööks er vel kjent for å være dyr på merkevarer og billig på sitt egenproduserte stasj. (?)

Jeg synes Hööks skal ha skryt for å ha piffet opp kleskolleksjonen sin. Alt er jo "frekt" i katalogen for tiden 8-). Nei, men jeg synes de er blitt flinke på den biten. De har greie, funksjonelle klær som kan brukes til og fra stallen også, og ikke bare i stallen. Litt sånn OT så kjøpte jeg en HH jakke i høst til å bruke "til vanlig". Den er kanångod og kostet 500,- Det er ikke dyrt for en vanlig, tykk og god, fiiiin vinterjakke synes jeg.

Kundeservice på tlf har jeg hatt en del erfaring med. De prøver så godt de kan å hjelpe, men jeg har gjentatte ganger pratet med damen(e) på telefonen og omtrent stavet at "joda, dere selger det skjønner du." De prøver så godt de kan, men jeg synes ikke de innehar den kunnskapen det blir reklamert med at de skal ha.

Leveringstiden har jeg motsatt erfaring med. Jeg shoppet mye på Hööks i høst, pluss på salget nå rett over jul. Jeg fikk ALLE varene i de ukene de hevdet at de skulle komme. At den ene jakken jeg bestilte i september ikke kom før i november er jo en annen sak... Men ikke sant, det sto i bestillingsinformasjonen på nett og jeg kunne valgt å slette varen om jeg ikke ville vente. Jeg ville vente. Fiiine jakken min Det samme med salgsvarene nå i januar, jeg tror det tok så vidt en uke fra jeg bestilte til jeg hadde dem i posten. Slik var IKKE min erfaring med Hööks tidligere. Jeg er helt klart en returnerende og fornøyd kunde.

Kvaliteten er så som så, men det vet vi jo. Om riodebuksen heter CRW og koster 199,- så forventer ikke jeg like lang levetid og komfort som om den het Pikeur og kostet 1699,- Man får det man betaler for hos Hööks, stort sett hverken mer eller mindre.
    Den siste stemme man hører før verden eksploderer, vil tilhøre en ekspert som sier: "Det er teknisk umulig!"

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Gramantøylene til høøks
    Av Issa i forumet Utstyr
    Svar: 3
    Siste innlegg: 26-10-2009, 15:35
  2. Hodelag fra Høøks!
    Av Silje&Tenjar i forumet Utstyr
    Svar: 20
    Siste innlegg: 18-12-2008, 09:33
  3. Høøks-konto
    Av Silje og Tindra i forumet Utstyr
    Svar: 11