Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 104 1 2 3 11 51 101 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 1038

Tråd: Høøks

Silje og Tindra
    Guest

Hööks

Hööks
    Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Hööks
    Sist endret av Silje og Tindra : 26-04-2007 kl 00:09 Årsak: Fikset teksten.

Re: Høøks

* Priser
    Höoks er vel generelt én av de billigste nettbutikkene, så man kan vel ikke klage på prisene akkurat.

* Kvalitet
    Det jeg har kjøpt herfra har ikke vært av spesielt god kvalitet, men jeg vil påstå at "man får det man betaler for".

* Leveringstid
    De tre gangene jeg har handlet noe fra Hööks har de vært relativt treige. Alt fra 2 uker til 3 mndr. Men jeg har forstått det sånn at dette er veldig varierende hva man opplever.

* Kundeservice
    Har aldri hatt kontakt med kundeservice, så det aner jeg ikke noe om. Den gangen jeg ventet 3 mndr på en pakke hadde jeg glemt hele greien, ellers ville jeg nok tatt kontakt med dem.

og mine tre NV-barn :) Torhild sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Karmøy
    Alder
    40
    Bilder
    79
    Prisene og kvaliteten variere veldig, fra dyrere merker med god kvalitet, til Hööks sine egne merker av noe dårligere kvalitet men til god pris.

De har god kunderservice pr telefon, ved klager osv, men er elendige når det gjelder leveringstid!!

Stort pluss for fin katalog og godt og bredt vareutvalg :smile:

FH avhengig Astrid sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Ålesund
    Alder
    31
    Bilder
    178
    Leveringstiden var noenlunde grei før, men syns det har gått bare tregere og tregere, og nå bestiller jeg ikke derfra lenger, for jeg har ikke tålmodighet til å gå å vente!
    Ellers er vel kvaliteten så som så med, kommer vel ann på merket mest.. Det samme gjelder prisen..
    Sjabrakene mine liker jeg, og forsåvidt regndekkena også, men de tåler ikke allverden..
    Begge grimene jeg har derfra har låsen blitt knekt på, men det var billig grimer da..
    Det svarte ridedekkenet er jeg storfornøyd med! Og vinter halsdekkenet jeg har også, sett bort fra at det ikke egner som regndekken siden det leker i sømmen..
    Hodelaga er helt greie =)

Kundeservice har jeg ikke hatt mye kontakt med, kun en gang jeg sendte en mail og da fikk jeg svar ganske raskt =)
    Har fått det jeg har bestilt unntatt en gang, fikk feil stigbøylereimer..

Astrid Marie og Faithful Lad

Mari
    Guest
    * Priser

Helt ok priser.

* Kvalitet

Dårlig etter min mening. Mye av det jeg har kjøpt, har gått i stykker, og det har vært et strev å få tilsendt nytt.

* Leveringstid

Treige, men et par ganger har jeg fått pakken innen noen dager, så den er jammen varierende.

* Kundeservice

På tlf.: Helt ok, men litt vanskelig kanskje... I butikk: Veldig god.

* Eventuelt som du vil legge til.

Helt grei butikk, som jeg handler i bare fordi de har endel av det jeg trenger.... Gjennomsnittlig kvalitet, grei service, men når ikke helt til topps hos meg. Har fått endel feil varer (feil str.), og det har tatt en eviiighet å bytte.

Dårlig erfaring med hooks.
    Dårlig leveringstid, dyrt, sender ikke det de skal sende og slikt. Dyrt porto og oppkravsgebyr!!

Sabrina med en tulling Wilisia sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Sverige/Rogaland
    Alder
    24
    Bilder
    96
    Dyrt og sende, tar laaang tid og dårlig kvalitet. Hrmf... Teppet mitt ser ut som en gardin. Regndekkenet slipper inn vann. Longeringstauet er fullt av knuter (okey det er min feil ). Innspenningstøylene måtte jeg lage 5 mill hakk på, men okey, de var i full og hun har kort nakke. Shabraken min derfra er ikke så ille da.

Silje og Tindra
    Guest
    Å kjøpe feil størrelse er vel ikke egentlig butikkens feil, og noe de skal skyldes for, eller?

Synes Hööks har en innmari bra katalog, og leveringstiden har vært helt ok de gangene jeg har bestilt. Men synes ikke kvaliteten på utstyret er så mye å skryte av... I det siste synes jeg diverse ting har blitt for dyrt også, priser på en del ting har gått opp fra forrige katalog, selv om det var de samme varene.

mj - gone to soon.. </3 Kaja sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Bergen
    Alder
    27
    Bilder
    2
    Er kjempefornøyd med varene jeg bestiller fra Hooks, og Thermo Master-dekkenene passer kjempefint på mine hester! :-D

Leveringstiden derimot, er en annen sak!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Gramantøylene til høøks
    Av Issa i forumet Utstyr
    Svar: 3
    Siste innlegg: 26-10-2009, 15:35
  2. Hodelag fra Høøks!
    Av Silje&Tenjar i forumet Utstyr
    Svar: 20
    Siste innlegg: 18-12-2008, 09:33
  3. Høøks-konto
    Av Silje og Tindra i forumet Utstyr
    Svar: 11