Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 10 av 10

Exclamation ImproWin, redder kodene nok engang.

Vet ikke hvor mange av dere som har brukt ImproWin på hestene deres,. Men jeg har brukt det på på de hestene jeg har hatt.
    På den forrige hoppa jeg hadde fòret jeg jevnt med ImproWin da hun hadde lett for og få magesår, selv med alle forebyggende tiltak.
    Hadde aldri mugg eller såre koder på henne.

Takeover brukte jeg ImproWin på litt i fjor vinter, men så ingen forskjell så kuttet det ut. Men nå for tre uker siden begynte han og få mugg i kodene. Det var ikke sølete ute, og ikke gjordt noen endringer i fòret. Så jeg var sikker på at dette kom innenifra. Mugg er jo som oftest en reaksjon på at det er ubalanse i mage og tarm.
    Jeg begynte og gi Takeover ImproWin i fòret igjen, og etter 4 dager var skurvene borte!

Så hvis du har hest som sliter med mugg så skader det ikke og prøve og gi ImproWin.

Jeg forer også med Improwin og er kjempe fornøyd med det:)
    Mugg er jo som du sier ofte en ubalanse i mage/tarm ja.
    Bruker å gi forebyggende når høsten kommer og han tas av gresset.

MBK
    Guest
    Brukte ImproWin på førre hesten eg hadde, veldig tilfreds med det ja. :) Fôrer førebels ikkje med det på nyhesten min, ser ikkje behovet. Mange som bruker det forebyggande?

Brukte der litt i vår. Merket ingen forskjell.

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Vi har en gutt på stallem som sliter med betennelse i tynntarm. I perioder hvor han har gått på Improwin har resultatene på blodprøvene vist vesentlig lavere infeksjon i kroppen. Om det er Improwin som har gitt forbedringer skal jeg ikke konkludere med. Han går i alle fall fast på Improwin nå og har endelig begynt å legge litt på seg.
    Höfdi fra Kirkjubæ

Jeg har brukt improwin på min varmblodstraver som slet med vekta. Hun blomstret opp, la på seg og fikk igjen skinnende blank pels. Er ikke i tvil om at det hjalp på magevondten hennes (som ikke var så ille at tøffere medisin var nødvendig).

Godt og høre det er flere med positive erfaringer med ImproWin. Dette er jo ett Norskt produkt som ble testet lenge før det kom i salg.

og Chantey IrisV sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bø, Telemark
    Alder
    26
    Brukte improWin på min avdøde hest pga manglende næringsopptak i tarmen, så han slet veldig med å holde vekt og ble matt og fæl i pelsen.
    Hjalp en del på vekten, så han såg noe bedre ut ikke helt 100% men stor forskjell fra det og ikke bruke det. Ble også veldig fin og blank i pelsen :)
    Hvil i fred Melody Boy 5.2.1999-19.10.2009
    Sea Chantey f.18.5.2010, kom til meg 2.3.2011

Hvordan er improwin i forhold til yeasack da?
    Er det noe bedre? hjelper det mot mer? eller mindre?
    Har aldri hatt noen problemer med magen, forutenom etter beitet som ble avsluttet litt for brått, men selv da var det ikke mye mageproblemer.
    Har pleid bruke yeasack i forbytte-tider, men hun har fått mugg hver eneste gang jeg har prøvd med yeasack... Litt mugg innimellom ellers også, alt etter hvordan føret er ute, men 1-2 dager etter første gang hun får yeasack får hun mye mugg... og muggen er raskt borte når jeg kutter yeasack.
    Så jeg er litt på jakt etternoe jeg kan bruke istedet for yeasack med for-endringer, og gjerne noe som minker mugg enda mer :)

Jeg har ingen erfaring med yeasack,,men høres jo ikke ut som den gjør jobben sin helt.
    Skader jo ikke å prøve ImproWin, der er det jo mange som er fornøyde.

Står masse på siden deres. Er flere sider med info.
    http://www.vitalityinnovation.no/ind...mid=49&lang=no

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg