Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 33

Tråd: Altibox?

Her har jeg maaaaaaaaaaasse å tilføye

Jeg jobber i Lofotkraft Bredbånd, og vi er da partner av Lyse og leverer Altibox
    Har vært med siden oppstart i vårt firma, og dette er et produkt jeg både har selv, og ærlig kan anbefale andre!

TV-løsningen er veldig god! Man kan ta opp på dekoder (PVR-tjeneste) og også sette serie-opptak, oversikt over TV2 webTV, VGTV, forferdelig mye fotball (kan se 5 kamper SAMTIDIG), leie filmer, styre dekoderen via app på iPhone (for de med den muligheten).

Internett er stabilt og veldig problemfritt. Mange kan oppleve problemer med den trådløse enheten i hjemmesentralen, men slik er det med alle trådløse routere. Plassering har mye å si

Siter Opprinnelig skrevet av Monarc Vis innlegg
    Vi har hatt Altibox no i ca 4 år. Og har vært storfornøyde med det. Har bare tv og internett. Men vil faktisk anbefale å kjøpe en ekstern tråløs ruter, for den er ganske dårlig den som er innebygget. Hos oss står den inni sikringskapet, siden vi har lagt alt it ting inni den når vi bygget huset, så det står nok litt dumt til. Men med en ekstern ruter, så har vi kjempe dekning i heile huset og kjempe hastighet
    Å ha hjemmesentralen i sikringsskapet er ikke så bra nei, og er grunnen til at du opplever problemer med din trådløse enhet.
    Sikringsskap og varmtvannsberedere er store syndere i å forstyrre slike signaler. Nå koster det nok sikkert mer for dere å få flyttet HS'en enn utgiften dere hadde på routeren, så det var nok en bedre løsning ja :)

IP-telefonien er stabil. Her vil kunder som har alle tre produkter (Internett, TV og telefoni), få en gratis bonusoppgradering av sin internettlinje fra 10/10 mbps til 15/15 mbps. Man ringer da også gratis til alle fasttelefoner i norden, i inntil 1 time av gangen.

Så kan noen partnere også tilby vårt nyeste produkt: Altibox Alarm. Denne gir deg innbruddsalarm og brannalarm. Brannalarmen er unik, og noen jeg virkelig anbefaler. Her får du direktetilknytning til brannvesenet, noe som kan være forskjellen på liv og død i enkelte tilfeller. Man trenger nemlig ikke selv ringe 110 om det brenner, alarmen gir selv beskjed om at den er utløst av røyk/brann

Andre partnere har også mobiltelefoni-løsning

Finnes også en memory-tjeneste, der du trygt kan løagre bilder, filmer, dokumenter på våre eksterne servere.

:)

Prsier finnes ikke på www.altibox.no, det må du inn på din respektive leverandørs nettside.
    Her finner du prisene til Haugaland: http://www.haugnett.no/

Bare spør om du lurer på noe mer
    Sist endret av julnil : 05-11-2010 kl 11:35
    [CENTER]dere finner meg på [URL="http://www.equiforum.net"]www.equiforum.net[/URL]
    [/CENTER]

Det eneste jeg savner ved å bo hos mamma og dem er altiboxen, den var min følgesvenn fra vi fikk det til vi flytta! Anbefaler det virkelig på det sterkeste altså! Tror du får mye nytte av den Jeg og mamma har vært avhengig av filmleien, opptak og den raske internetten.
    Maria & Maria
    sammen skal vi nå langt!
    <3

ok... dette høres ikke dumt ut.
    Han selgeren som var her derimot. Herregud..

I sommer kom han inn i tunet med mappa si. En sjiggelige stavangår siddis..

Han: "eige dåkken denna eiendommen"?
    Jeg "æhh ja?" (nei vi står bare å vasker naboens biler... hallo!)

Og så starta han.. blablablablablabla.. ja santvell?blablalbalblabla..
    Jeg, ja jeg tar kontakt...

Og så ble han skikkelig sur

Han: "me lyfte isje ein fing før me har 50%"
    Jeg: javel, men hvis det er så bra det dere tilbyr så er jo ikke det noe problem.. og da kan ta kontakt.
    Nå synes jeg du skal gå..

Og han gikk... ikke særlig blid nei.
    Sist endret av Lopke : 05-11-2010 kl 15:57

Queen of the bling smulemor sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lier/Moss
    Alder
    39
    Siter Opprinnelig skrevet av julnil Vis innlegg

Mange kan oppleve problemer med den trådløse enheten i hjemmesentralen, men slik er det med alle trådløse routere. Plassering har mye å si
    men er det ikke litt sært at en sender som er forskriftsmessig montert av montør på vegg uten andre elektriske eller massive (betong, armering etc) sperringer ikke klarer å levere maks signal på to meters avstand ?

Siter Opprinnelig skrevet av Lopke Vis innlegg
    ok... dette høres ikke dumt ut.
    Han selgeren som var her derimot. Herregud..

I sommer kom han inn i tunet med mappa si. En sjiggelige stavangår siddis..

Han: "eige dåkken denna eiendommen"?
    Jeg "æhh ja?" (nei vi står bare å vasker naboens biler... hallo!)

Og så starta han.. blablablablablabla.. ja santvell?blablalbalblabla..
    Jeg, ja jeg tar kontakt...

Og så ble han skikkelig sur

Han: "me lyfte isje ein fing før me har 50%"
    Jeg: javel, men hvis det er så bra det dere tilbyr så er jo ikke det noe problem.. og da kan ta kontakt.
    Nå synes jeg du skal gå..

Og han gikk... ikke særlig blid nei.
    he he he he, totalt motsatt av han vi fikk det da, selv om vår var temmelig snurt når jeg kun var interessert i internettløsning uten tv og telefon. prøvde seg på alarmen og men klarte ikke å gi meg bedre tilbud en det jeg kan få via jobben gitt
    http://www.hestene.no/forum/image.php?type=sigpic&userid=17&dateline=1184368429
    ...The real devil

Oppdatert 27.04.09

Siter Opprinnelig skrevet av julnil Vis innlegg
    Jeg jobber i Lofotkraft Bredbånd, og vi er da partner av Lyse og leverer Altibox
    Har vært med siden oppstart i vårt firma, og dette er et produkt jeg både har selv, og ærlig kan anbefale andre!

TV-løsningen er veldig god! Man kan ta opp på dekoder (PVR-tjeneste) og også sette serie-opptak, oversikt over TV2 webTV, VGTV, forferdelig mye fotball (kan se 5 kamper SAMTIDIG), leie filmer, styre dekoderen via app på iPhone (for de med den muligheten).
    Det skal jeg absolutt ikke nevne til noen som vil se på fotball

NEI det blir ikke nevnt her heller!!!

Men altså.. jeg vil jo gjerne ha tv, telefon og nett da.
    Men jeg har en mail adresse hos Telenor (online.no) det blir mye stress om jeg skal gi opp den... :( Kan man beholde mailer hos Telenor?

Happy-emo! Tone Kristin sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2006
    Sted
    Under garasjen, mot Ila
    Alder
    32
    Bilder
    50
    Vi har to bokser, telefon og internett, og betaler maks 1200 kr i mnd. Jeg er superfornøyd, tv og nett er stabilt og raskt. Opptaksfunksjonen er genial, kan ta opp to ting samtidig noe som er kjempelurt når vi er 3 pers i huset med vidt forskjellige preferanser når det gjelder tv. Det eneste problemet vi har er det hakker en del når vi ser på opptak.
    Mvh Tone Kristin

Ci chiama...

Aha... dette høres jo bare bedre og bedre ut. Den skal jeg ha.
    Vi har allerede fått fiberkabel gravd bort til huset (en takk fra Kraftverket da de la en trafo på tomta våres) Men snekkeren her skal såklart ikke ha noe kabel inn i huset før han skifter bokledning til våren.(typen altså)

Skal se om vi ikke finner en løsning på det da. Sånn er det å ha en ikkeinteressertdatamann... da er ikke sånne greier så viktige.

Vi har fått dette nå, og er fornøyde. Men du må nok skaffe deg en router, for verre trådløs dekning har jeg aldri vært borti. Har nesten ikke signalen når jeg går utenfor rommet den står i. Men funker kanon etter at vi satt opp router altså :)
    "All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost."

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg