Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 96 1 2 3 11 51 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 958
    EliFi
    Guest

Unghestsnikksnakk

Vi trenger kanskje en sånn? Kunne ikke finne en annen tilsvarende når jeg søkte?

Tenker på så mye, stort og smått i samvær med min toåring, og det er bare småtterier som jeg ikke kan starte tråder for hver gang, men det er sånt som jeg gjerne kan dele på en unghestsnikksnakk

Sånn som i dag, (og mange andre dager også forresten) Monty skal absolutt legge mulen sin oppå hodet mitt? Hvorfor det tro? Er det en måte å dominere meg på? Ellers er han jevnt over veldig behagelig og grei å ha med å gjøre om dagen

LisaFi
    Guest
    *Kanskje han bare liker sjampolukta di? :p

Men ja, unghestsnikksnakk er bra ja! :)

Ble jaga av hund på tur med 4åringen min i dag, hun oppførte seg utrolig bra til å ha en bjeffende hund overalt - helt til hun sparka til den ihvertfall. Blir spennende å se hvordan hun reagerer neste gang jeg har med min egen bikkje i stallen.

Life is like a penis,
    its short,
    but seems soo long
    when it gets hard!

EliFi
    Guest
    Hehe, ja kanskje det Lisa?

xxAne: Ups, det var kanskje ikke helt heldig nei. Men så lenge hun ikke ble skremt gikk det kanskje bra?

Jeg synes det er skremmende at det ikke er mange månedene til min "offisielt" tipper over til fem. Tiden har rast avgårde. Er veldig fornøyd med hesten jeg har fått frem i den. :o)
    ~Det viktigste verktøyet for manipulering av realiteten, er manipulasjonen av ord.
    Hvis du kan kontrollere meningen av ord, kan du kontrollere menneskene som må bruke ordene.~

LisaFi
    Guest
    Jeg og silkesvarten møtte av alle ting en gocart med blått lys under på vår daglige trasketur langs øde bygdevei i dag. Ihk!

Dette med å legge mulen på hodet er noe min hest også har gjort endel opp gjennom oppveksten. Kun på meg, utenom i sommer da jeg var bortreist. Da var han plutselig veldig pågående med å gjøre det på hun som så etter han en dag. Da var det for å kommunisere med henne... (Føler meg som en sånn svevende alternativdame når jeg skriver dette... :S hjelpes) er egentlig en stor skeptiker men har opplevd noen ting med Piqant, for han har det med å overføre tanker av og til... Og da gjør han sånn med mulen på hodet. Og det fikk jo også min venninne oppleve da han gjorde det med henne i sommer....
    Den som kun tar spøk for spøk,
    og alvor kun alvorlig,
    han og hun har faktisk
    fattet begge deler dårlig. Piet Hein
    bloggen min

Med unghest i fokus! StallNes sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2010
    Sted
    Grimstad
    Alder
    27
    Muledyttingen gjør lille gutten min og, men har dessverre ikkje enda fått noko tanker fra han! Høres intressangt ut! :p
    Synest han er søt og god når han gjør det, og til tross for alle små eg har hatt med å gjøre, er han den eineste som ikkje har prøvd å smake på håret mitt etterhvert!

Blogg
    Stall Nes & Nes Storm

I give you courage, than you can release your fears!

Siter Opprinnelig skrevet av StallNes Vis innlegg
    Muledyttingen gjør lille gutten min og, men har dessverre ikkje enda fått noko tanker fra han! Høres intressangt ut! :p
    Synest han er søt og god når han gjør det, og til tross for alle små eg har hatt med å gjøre, er han den eineste som ikkje har prøvd å smake på håret mitt etterhvert!
    Heh... ja det er veldig rart det der altså... og skal love venninnen min ble veldig sjokkert da hun sånn helt ut av det blå fikk bilder i hodet som ikke var hennes egne... Fikk en telefon på direkten da ja...
    Er som sagt veldig skeptisk til dette alternative (er naturviter, så må ha forklaring på alt... :p) men måtte svelge noen kameler da jeg opplevde dette med Piqant!!

Men opplever også at det er en veldig koselig ting dette med "mulesusser" :)
    Den som kun tar spøk for spøk,
    og alvor kun alvorlig,
    han og hun har faktisk
    fattet begge deler dårlig. Piet Hein
    bloggen min

Med unghest i fokus! StallNes sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2010
    Sted
    Grimstad
    Alder
    27
    Liten medium-hest altså! :p

Ellers må eg bare sei at "min"(er ikkje heilt min enda) lille gul er som ein hund, gu så eg gleder meg til han begynner å bli stor!
    Så må han holde seg i skjorta da, om det blir noko som helst tull så kuttes ballene og det blir iallefall ingen damer på han og det er jo litt synd!
    For under føllskuet i helga plukka han ut ei ganske så flott dame! Til og med av samme rase :p

Blogg
    Stall Nes & Nes Storm

I give you courage, than you can release your fears!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg