Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 6 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 53

Voldsom ulykke på bjerke ikveld

S**T!! Skummelt! Stod ikke noe om hvordan det gikk med hestene da... Stakkars kusker og hester!!
    R.I.P Brana <3 Du vil alltid være mitt alt!<3

Inne på rikstoto sine sider viser de alle løpene men fra bjerke hadde det bare lagt ut løp nr 1.-6.. Ikke nr 7 der ulykken var, kjipt!

Men uff, håper det går bra med kusken..

hesteløs... Samba sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Hedmark
    Alder
    29
    Bilder
    246
    Er et klipp fra selve ulykken på NRK sine sider. Samt en artikkel:
    http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7304732

Står ikke noe om hvordan det går med hesten men den puster da iallefall på filmen.

Utrolig stygg ulykke :(
    Ingen som veit hvilke hest som lå på bakken og hvordan det gikk med de andre innvolverte hestene?

Er vel Ozzi De Vie som ligger nede.. Den som snubla i utgangspunktet

Snubla....så heller ut som om den plutselig bare sluttet å fungere, å falt om...
    [CENTER]dere finner meg på [URL="http://www.equiforum.net"]www.equiforum.net[/URL]
    [/CENTER]

Fy flate...

Nok en grunn til å ikke kjøre hest..

Ef ég ætti þrjár óskir, þá ég óskaði mér. Að ég gæti flogið, flogið til þín. yfir fjöll, yfir höf. til þín

Bruni frá Stóra-Hofi - Glói frá Lynghaga - Leikn frá Ytra-Dalsgerði - Leiknir fra Teland - Hrímbakur frá Hólshúsum - Sena frá Strandarhöfði - Eyjadís fra Hrímhestar - Váli fra Hrímhestar - Baltasar frá Strönd

Vanskelig å si etter ett så kort klipp uten å ha mulighet til å slowmow'e hva som har skjedd, men syns ikke det såg ut som snubling egentlig..

Edit:

Etter å ha studert klippet ser det ut som hesten kommer ut av takt og sakker farten sekundet før den faller, så jeg tror ikke hesten snublet..
    Sist endret av Camilla & Loke : 22-09-2010 kl 21:46

Ideal Match whisket sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2007
    Sted
    Fredrikstad
    Alder
    27
    Bilder
    18
    uff!

ble lettet når jeg hørte at Høitomt og Frode følte store smerter! Heldigvis ingen lamelser.

Tror de fleste hestene kom unna uten skade, og står ikke noe om at ozzi har blitt avlivet, så vi får håpe på det beste
    Sist endret av whisket : 22-09-2010 kl 21:48

Rip Rambo 27.3.2006 - 21.10.2010
    Rip Tyson 30.11.2011

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg