Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Dekken?

MBK
    Guest

Dekken?

Skal handle dekken til 2009-modellen min.

Ho har alt eit tynt dekken ho kan bruke inne. Det ho treng er eit dekken til å bruke ute i vinter (kalde, snøfulle vintre med mellom -20 og -30 stabilt) og eit ho kan bruke utover våren.

Kan nokon gje meg tips om gode dekken med generelt grei passform til fjordhest?

Hum bucas, har til unghesten ulldekken(greit å ha over når hu kommer inn etter regnvær) og vinterdekken jg tviler på blir brukt, fleesdekken å uforet regdekken for snøfulle dager. Helst lite dekken som mulig. Har da finntac sitt vinter bucas regn og ulldekken ukjent.
    00000000000000000000000000000000000000000000000000 00C:\Users\Jan Andre\Pictures\2010-03-22\banner4.jpg
    Med Gamlemor Garsy gjemt i Hjertet<3

FH avhengig Astrid sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Ålesund
    Alder
    33
    Bilder
    178
    Til min fjording var det vanskelig å finne noe som ikke ble for stort i fronten, og alle dekken gikk jo langt nedpå knærna på han.. Vinteren som 1-2 åring var det vel bare ett par Kimberly dekken jeg hadde som passet greit.. Ellers låg Weatherbeeta med halvhøy hals greit vinteren som 2-3 åring, og HW Rhino med halvhøy hals.. Med vanlig hals var det Finntack og Black storm som låg fint på han.. Men det var vanskelig å finne noe med vanlig hals! Halvhøy hals dreper jo mana, men det fikk bare være :p

Edit: Prøvde ikke Bucas på han, men det kunne kanskje ha funka! :)
    Sist endret av Astrid : 22-09-2010 kl 14:28

Astrid Marie og Faithful Lad

Bucas, Bucas, Bucas!! All In One er det perfekte vinterdekken. Samme med Bucas Irish Extra, veldig bra det også. Ville brukt Bucas Smartex Rain på høst og vår. Det jeg bruker ihvertfall. Har også et smartex medium som er en mellomting av de to. Bucas er dyrt, men best! Ikke noe problem å selge videre når hesten din vokser ut av det heller.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg