Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 11

Inisto Hest og Fritid

Inisto Hest og Fritid
    Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Inisto Hest og Fritid
    ~Det viktigste verktøyet for manipulering av realiteten, er manipulasjonen av ord.
    Hvis du kan kontrollere meningen av ord, kan du kontrollere menneskene som må bruke ordene.~

Jeg har kjøpte endel utstyr der, og de har kjempebra service.
    Var det mangel av noe som sto på min bestilling, tok de kjapt kontakt, og
    kunne anbefale noe lignende, eller de kunne etterbestille til meg.
    Jeg er hvertfall veldi fornøyd med både servicen, varene og leveringen.

Veldig greie disse! Bestilte en sikkertsvest der, og i tilegg til at de var de rimeligeste jeg fant, så var det god service, kjapp levering og jeg fikk en absorbine showshine på kjøpet.
    Working on a dream

Jeg er kjempefornøyd! Har bestilt derfra to ganger nå og flere blir det. Og de svarer alltid kjapt på mail, selv på søndag kveld. Nå bestilte jeg nettopp et dekken de var tomme for i fargen jeg vil ha og de sendte mail og spurte om jeg ville ha den andre fargen. Jeg har den fra før og skrev at jeg heller ville vente og spurte samtidig om det var mulig å få dekkenet i 120 selvom de egentlig ikke har det i sortimentet. Og det var ikke noe problem. Må vente helt til november da, men det er fordi det er tomt hos Bucas også.

Noen som kjenner til kvaliteten på dekkna dems? Er flere jeg kunne tenke meg der inne. Grei pris og flotte å se på, men er kvaliteten også god?

Hvilke dekken? Bucas har ihvertfall topp kvalitet, jeg bruker ikke noe annet.

Siter Opprinnelig skrevet av Skjóna Vis innlegg
    Hvilke dekken? Bucas har ihvertfall topp kvalitet, jeg bruker ikke noe annet.
    Vet ikke, sett på det meste der inne faktisk. må jo bestemme meg, DET er det vannskeligste må vite :p

Bucas, Bucas, Buuuuuucas! Kjøp Bucas og du har dekken i mange år. Kan også legges på våt hest da det puster begge veier. Anbefales på det varmeste.

Jeg vurderer å kjøpe bucas freedom 300gramsdekkenet de har på tilbud til 549,-

Noen som vet hvor mye de tar i porto?

Mener det var 150 kr. Litt mindre om du forhåndsbetaler.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg