Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 7 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 67

Ku og May utvidar horisonten

Som stolt Ku-mamma, så MÅTTE eg lage ein eigen tråd. Ku har aldri prøvd felt før, men May (Mayen) er eit fresht kvinnebeist som meldte seg på felthelg med Malvin Paulsen etter å ha ridd Ku i EI veke.

Eg hadde bange anelsar, då eg ikkje ante korleis dette kom til å gå. Men det gikk jo tydelegvis over ALL forventing, kvifor ville eg ellers ha laga skrytetråd? Eg er så stolt av dei begge. Fikk mykje skryt av Malvin, og han likte hesten særs godt. Han meinte ho kunne verte veldig god. Ikkje ein einaste stopp heile treninga, sjølv med uvante og skumle hinder. Og May var så sjukt flink. Ho har nestan aldri ridd stor hest, så eg hadde jawdrop heile timen. Ho er heilt RÅ. Og me er så nøgde begge to. Dei skal ri også i morgon, så det kjem meir bilete.

Måtte demonstrere størrelse på monsterstokken dei hoppa.

Ku har eit lite WTF-moment, då alle dei andre hestane stakk til skogs. Sist ut. Null problem for den kua.

Heile gjengen!

Radarparet. Ku litt sliten, etter time.

SuperKu visar god stil.

Det same gjer May!

Fly Ku, FLY!

Ho er ikkje så dum.

Hoppar ein stubbe bak hinderet. Bra motiv. Haha. Skyld på fotografen (les: meg)

Nøgd Ku.

Yay
    "Look at me, jerking off in the shower... This will be the high point of my day; it's all downhill from here."
    Lester Burnham

Silje
    Guest
    May er knallflink! Et radarpar det der! Veldig, veldig moro å se, og jeg er så glad for at dere koser dere med henne! *Litt misunnelig* Mulig jeg drar til Bergen og stapper henne baki Golf´en...

og en Pille på slep StelpaogMalin sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2007
    Sted
    Oslo/Ås
    Alder
    27
    Wow, så flotte de ser ut! Og så skummelt det så ut, tviler på at jeg hadde turt det der.
    Stelpa fra Toregarden<3
    Never give up on the things that make you smile.

Harneshaug
    Guest
    Feltritt er det GØYESTE som finnes

Kjempebra innsats av begge 2, skjønner godt du er stolt !!!

Herregud holder Malvin på enda :shock: HVOR gammel er den mann blitt?? Han må jo ha lært opp en million feltrittsryttere i Norge snart
    I det minste hadde han ny caps, niase!

Så flink! At rytter tørr!!! Flinke kua også!!

herregud, Kua er bare ah!!

Hærlige bilder Helga! Flink ku har du!

GøygøyGØY Mere bilder takk

Silje
    Guest
    Jeg ser dere kommenterer Kua her, men May altså! Hun er bare helt

jilmavi
    Guest
    Ååå, eg gler meg til FLEIRE BILETE!

May er anten veldig modig eller veldig dum

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg