Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 12 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 119
    Takk Ane! HEsten er i alle fall super, og jeg prøver å henge med. :p Her kommer bilder fra forrige dressurtrening for Lene JOhansen Aas. Elsker å ri for henne!

I dag debuterte jeg på stevne med henne (har jo latt en annen starte fordi jeg ikke har turt selv) og vi kom oss feilfri gjennom. Startet 80, kun for treningen sin skyld. Hadde ikke forventet å komme igjennom en gang, men det gjorde vi og vel så det. Er veeeldig fornøyd, og vi skal absolutt ut å starte flere stevner! Var feil og stil og fikk 66,5 stilpoeng og havnet på 9 plass av 21. Så det klager jeg ikke på siden jeg følte at stilen ikke var helt på topp.

Hun har absolutt blitt en engelhest og reagerte ikke selv da vi holdt på å bli bukket ned av en annen hest. :P

På fredag debuterte min veninne Louise 90cm med henne før jeg skulle starte selv dagen etter. Hun tittet litt (noe som er helt lov for en babyhest) så følte at det var greit at hun hadde gått en klasse dagen før jeg skulle starte selv. Da følte jeg meg mye tryggere på lørdag! Har ikke noen bilder fra jeg startet selv men her kommer et bilde av Louise og Brunella i 90cm på fredag i alle fall. :)

De kom seg gjennom men med flere feil da siste hinder var kjeeeempeskummelt! :p

Sist endret av mema : 08-05-2011 kl 10:44

Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå
    Så flinke dere er!! Ser stor endring fra de første bildene du har lagt ut

Så gøy at du syntes det! Tusen takk! Måtte ta en titt selv og blir helt flau av sitsen jeg hadde på de første bildene. Har hjulpet å flytte på stallen til treneren min, uten tvil. :)

Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå
    Det er ikke ofte jeg kommenterer bildetråder, så når jeg først gjør det mener jeg virkelig det jeg skriver :)

Det setter jeg stor pris på! ♥

Etter stevne fredag og lørdag har vi hatt noen rolige dager. Litt tur med ny hestepasser, behandling av veteropat, samt lange tøyler og leietur i skogen i dag. I morgen starter treningen for fullt igjen mot videre mål.

Her kommer noen bilder fra bomarbeidsøkt forrige uke. Takk av min alltid like herlige og flinke trener:

Liker ♥

Litt for dyp, men får i alle fall med seg kroppen.

Litt oppvarming. :)
    Sist endret av mema : 11-05-2011 kl 21:57

På tirsdag hadde hun behandling av vår kjære veteropat Hanne, og dagen etter går vi alltid Lange Tøyler. Hun hadde en muskellåsning i korsryggen men den hadde ikke satt seg videre. Ellers var hun fin! Herlig. Red dressur igjen på torsdag og hun var helt fantastisk! I dag har vi kost oss med noen små galoppintervaller på tur, og i morgen er det endelig dressurtrening for min kjære trener Lene igjen. :))

Bilde er fra LT økten på onsdag:

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg