Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 12 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 119
    I går hadde vi vårens første sprangtrening med meg på ryggen. Brunella er knapt hoppet i vinter siden vi ikke har ridehus, og de siste ukene er det min flinke veninne som har hoppet henne. Nå var det derimot på tide at jeg prøvde meg igjen og det gikk supert! Har en hest som er gull verdt altså! På slutten hoppet vi en liten bane på 80-90cm og vi kom oss fint gjennom. Litt rytterfeil innimellom siden jeg har mistet litt hinderfølelse etter en lang vinter, men tror dette vil bli en bra vår! Nå som banen har kommet frem fra snøen skal vi hoppe en gang i uken samt helst en bomarbeidsøkt (med litt mer fokus på dressur).

Slenger med et par bilder fra oppvarmingen (kameraet gikk desverre tomt for strøm).

Bilder fra en liten dressurøkt på hadde på søndag. :) Mandag og tirsdag fikk hun fri dag hun virket sliten. Tror hun har en vokseperiode igjen. I går hadde vi en fin dressurøkt igjen, og i dag skal vi på kondistur! Gleder meg. =)

Ser så fin ut :) Lykke til videre :)

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Tusen takk Nina007 :) Nå går det i alle fall fremover igjen! Digger denne hesten over alt på jord akkurat nå! ♥

Her kommer et bilde fra dressurtimen i går. Det er den beste timen vi har hatt så langt, og treneren sa at det er det beste hun har sett meg ri. Det var gøy! I går klarte jeg til slutt å slappe av i bekkenet så hele setet var nede i salen og da satt jeg brått mye bedre og hesten ble lettere i fremparten. Håper jeg får til det mer fremover. :)

7. mai skal jeg foresten mest sannsynlig starte henne selv. Kun 80cm, men jeg gleder meg allikevel! Til helgen skal min veninne starte LC2 med henne. Krysser fingrene for at det går bra og at jeg tørr å ta over selv etter det. :)

I går hadde vi en flott bomarbeidsøkt. Hun svarte veldig godt for sjenkel og var veldig positiv. Legger ved et lite bilde der jeg syntes hun går fint. Vi får det til innimellom!

I går trente vi galoppintervaller på tur, noe som gikk veldig bra. Hun begynner å komme i bedre og bedre form, noe som er veldig deilig. Fokusertre på at hun skulle fatte den galoppen hun ble bedt om hver gang (noe hun gjorde helt av seg selv) også byttet vi på å samle galoppen i saktere tempo, øke steglengde, og strekke seg ut i godt tempo. Hesten mangler styrke i galoppen og galoppreportoar - så dette er fin trening som hun er veldig positiv til. Vil heller trene slikt på tur enn på banen fordi jeg ikke vil at hun skal bli banelei. :)

I dag skal min veninne ri dressur med henne, og i morgen skal de på stevne. Så i dag blir det stevneforberedelser i strålende vær. Gleder meg masse til dressurdebuten hennes. :)

Brunella sin dressurdebut gikk strålende! Hun og Louise kom på 2. plass i LC med 62% og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Hadde hun ikke fattet galopp i den ene travdiagonalen hadde hun vunner for det skilte under en prosent. Men er superduperfornøyd! Diagonalen i galopp ble bukkediagonal i galopp i steden for økning, men men. :p Ellers gikk hun veldig fint og stabilt.

Veldig fornøyd med at jeg fikk ta med meg premien selv også siden det var et par kingsland brune ridebandasjer jeg har ønsket meg. :)

Neste stevne SKAL jeg starte selv!

Kommer litt bilder etterhvert. :)

Nå var det på tide med sprangbilder igjen altså!

Super hest i dag! :)

Nå har vi kommet dit at 80 er lavt, men 90 er litt høyt. Men det er fordi at når hinderet er 90 så tar BRunella i så mye at det blir mye høyere og da føles det ut som jeg flyyyr. :p Jeg jeg er litt pysete, hehe.

Om to uker skal vi på vårt første D-stevne i sprang og jeg skal starte selv. Så nå skal det trenes!
    Sist endret av mema : 27-04-2011 kl 22:25

Hadde ny sprangtrening i dag (litt innspurt før stevne neste helg). Startet med litt lave hindre da vi red sammen med en hest som ikke hopper så mye. På slutten red vi bane på 85-90cm. Kjente at høyden var fin. Når hindrene var lave så bare tullet jeg og gjorde feil, men hjalp å få litt høyde. Kjenner at høydeskrekken sakte men sikkert går bort.

Har kun noen bilder til å begynne med, men kommer flere senere. Har også noen dressurbilder på lur!

Flinke!!

Life is like a penis,
    its short,
    but seems soo long
    when it gets hard!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg