Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 33

Da blir det ridebane hjemme:)

Da har vi begynt å lage ridebane hjemme... tror det lir bra.. 20x60
    her er noen bilder:

Så gøy!! Er utrolig praktisk med egen ridebane :)

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Siter Opprinnelig skrevet av Nina007 Vis innlegg
    Så gøy!! Er utrolig praktisk med egen ridebane :)
    Jepp:) Å så får jeg låne gravemaskin gratis fra jobben, eneste jeg betaler er disel...

Samboeren min var fast bestemt på å lage den på 20x60 når vi først skulle lage en...
    Sist endret av gutten78 : 26-07-2010 kl 15:45

Er deilig å ha stor bane når man først skal ha bane ja. Ellers blir man jo bare irritert i ettertid over at den kunne ha blitt større sant? Så utrolig gøy, må du oppdatere underveis og legge ut om materialbruk osv, synes det er interessant! :)

Siter Opprinnelig skrevet av Amanthea Vis innlegg
    Er deilig å ha stor bane når man først skal ha bane ja. Ellers blir man jo bare irritert i ettertid over at den kunne ha blitt større sant? Så utrolig gøy, må du oppdatere underveis og legge ut om materialbruk osv, synes det er interessant! :)
    Ja flere bilder kommer:) den blir nok ikke helt ferdig i sommer da den må ha tid til å sette seg

Åj så bra! Ridebane er kjekt altså! Heldige samboern din som har funnet seg en mann som både fatter interesse for hest og gidder å tilrettelegge så mye :)

Så morro! Den blir sikkert kjempeflott, supert at det blir lagt ned skikkelig arbeid i den! :)
    Gleder meg til bilder av ferdig resultat!
    Zehra ble 2.pr STER, Champion og Best in show på kåringen 27.8.10!

Lykkelig eier av islandshesten Vindur og frieseren Zehra<3

Siter Opprinnelig skrevet av Lise, Vindur&Zehra Vis innlegg
    Så morro! Den blir sikkert kjempeflott, supert at det blir lagt ned skikkelig arbeid i den! :)
    Gleder meg til bilder av ferdig resultat!
    Ja flere bilder kommer, selv om jeg tror det blir litt stillstand nå, da jeg har klart å knekke 4 ribben.. det er så j...... vondt...

Siter Opprinnelig skrevet av carambea Vis innlegg
    Åj så bra! Ridebane er kjekt altså! Heldige samboern din som har funnet seg en mann som både fatter interesse for hest og gidder å tilrettelegge så mye :)
    Jeg har alltid likt hester, men har ikke kunnet hatt hest, men så traff jeg min kjære som fant curly hester, så jeg syntes det er kjempe gøy, så når banen kommer opp nå skal jeg prøve meg på sprang... ser så gøy ut

Så kjekt. Hvor mye må dere betale for banen tror du?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg