Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 25
    Genialt!!
    Så utrolig lettforståelig demonstrert og forklart, og super hjelp til å finne ut om salen passer eller ikke.

Veldig bra! Kunne en del fra før, men han forklarte veldig godt, og kom med noen poenger jeg ikke har fått med meg på tidligere foredrag fra saltilpasser!

Ble litt sånn "ops" når jeg så videoene om "female saddles". Vi er jo kjempemange som sliter med at beina vris utover (tåa) og at man får stolsits. Ifølge videoen er det på grunn av at vi humper rundt i saler som er laget for menn. Og at en sal laget for damer vil hjelpe på dette problemet... humhumm...

Da har jeg sett gjennom de, og det var virkelig utrolig bra!!!
    Jeg har verdens fineste hester!!!

EliFi
    Guest
    Knallbra! Jeg klistrer tråden! :)

Edit: Eh. Den var allerede klistret ja!
    Sist endret av EliFi : 29-07-2010 kl 01:16

Ellen Ofstad har visst lagt ut klipp fra saltilpasningsfilmen sin:
    http://www.youtube.com/watch?v=0EtAa...layer_embedded

Alltid kjekt å få ting inn fra flere vinkler :)
    Legger bare inn linken til første del, alle her finner sikkert resten selv:)

har blitt mamma <3 irenee sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Mo i Rana
    Alder
    34
    Bilder
    6
    Supersuper!! Dette liker vi!
    zinka mii<3 og Baronen hjemme igjen

Husk: En ridder i skinnende rustning kan fort vise seg å være en idiot i aluminiumsfolie.. :P

Fantastiske filmer! Lærte masse her Og ut i fra filmene ser det ut til at salen min passer like bra til baken min som jeg følte :)
    Men salene han selger kunne godt sunket litt i pris X) Den som Heike Kemmer rir i, som så best ut koster jo hele 40.000 kr! :o
    www.schleese.com

Siter Opprinnelig skrevet av Inguz Vis innlegg
    Genialt!!
    Så utrolig lettforståelig demonstrert og forklart, og super hjelp til å finne ut om salen passer eller ikke.
    Er så utrolig enig. Og jeg er et nek når det gjelder engelsk, men denne gangen slet jeg ikke en eneste gang og hang med hele veien. Lett fortalt og bra ilustrert!!

kjempebra! Er så glad for det tipset om hvordan finne ut hvor bred kanalan må være! Virkelige supre filmsnutter!

Siter Opprinnelig skrevet av carambee Vis innlegg
    Ellen Ofstad har visst lagt ut klipp fra saltilpasningsfilmen sin:
    http://www.youtube.com/watch?v=0EtAa...layer_embedded

Alltid kjekt å få ting inn fra flere vinkler :)
    Legger bare inn linken til første del, alle her finner sikkert resten selv:)
    Ellen Ofstads filmer var veldig gode!!

La også merke til at hun er enig med meg angående hvilken rekkefølge man bruker lærbalsamen og salsåpen (film nr 6)
    [CENTER]dere finner meg på [URL="http://www.equiforum.net"]www.equiforum.net[/URL]
    [/CENTER]

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg