Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 623 1 2 3 11 51 101 501 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 6222

"Trav-snikksnakk"

Ja, nå har vi snikksnakk, isis-snikksnakk og kjøre-snikksnakk. Da er det på tide at travfolket får en sånn og, hehe

Frostbite skal gå løp idag, vi ber til det man kan be til om at oppholdsværet holder seg, at hun får en fin plassering og ikke ender i døden.
    Amen.
    Mitt hverdagsliv Oppdatert!

Jeg har aldri sagt at jeg er den smarteste kniven i skuffen

Ingeborg
    Guest
    Skryte litt av merra vår her da
    Fikk med gubben ut å kjøre med henne forrige lørdag, så da tok vi henne med på rettstrekket over veien her og lot henne kvitte seg med en hel del energi..
    Skikkelig "Steinlager-takter" over henne der hun raste av gårde med halen strekk ut og i været!!

Kjemperått altså!!

Så bra da :-D
    Ridde Tyson igår, hatt fri siden bittelillejulaften.. Ikke noe gøy. Han var sprek, men skulle helst ikke noen steder der han kunne løpe.. Sto mest og steila. WEEHOO.

LisaFi
    Guest
    Jeg hadde så fiiiin tur med runkeponni her om dagen, først var han plutselig verdens snilleste -klart jeg kan stoppe på tur- ponni som ikke var redd lastebiler på to meters avstand, engang, og så hadde vi en vanvittig lekker avslutning på turen rundt "mjøspromenaden" på utsiden av travbaneområdet på Biri. Sola holdt å gå gå ned, og det var kald dis overalt, og himmelen, disen, og mjøsa- ALT var lyserosa! Ponnis var varm, og jaggu var ikke dampen som kom av hesten lyserosa den også!

Herlig med sånne turer, det er da man husker Hvorfor man driver med hest!

LisaFi
    Guest
    Begynner forsåvidt å få litt nerver for eddiponnis som skal starte på Leangen nyttårsdagen.. Alltid like nervepirrende med sånne raringer som han.. (Løper han ut i dag? Slår han etter kusken i dag? Holder han seg på beina i løpet i dag? Vinner han i dag? Dreper han noen i "vinnersirkelen", hehe... ) Men ellers er han jo bare lille redde barnet til mor, da..

Det går nok fint skal du se Dere får ha masse lykke til, og vi skal ha full oppsummering!

LisaFi
    Guest
    Det skal dere få, jeg skal faktisk reise oppover for å se ham selv.. Det er jo fridag fra jobb! Kjører jo glatt 70-80 mil tur-retur på en dag for å se ETT travløp... :shock: :shock:

(tullete, neeeeiii?? men han ER barnet mitt, så det så..)

Dere blir vel med når det er sånne turer dere andre også, regner jeg med??

Ingeborg
    Guest
    Oh.. Jah, ofra mange skoledager på ungdomskolen til fordel for V75 gitt!!!

Kunne glatt ha stukket av fra komf.leieren også for å ha blitt med til leangen på V75 i 98!!

LisaFi
    Guest
    hehe, jeg også.. husker sjefen ringte en gang jeg egentlig hadde fri, når han skulle på svensk v75... Med Kjøstad Jo og Eldmar, tror jeg det var.
    Jeg hadde vært oppe hele natta på fest, og ble plukka opp på en rasteplass i nærheten av festplassen. Mildest talt groggy, tror jeg du kan si.. 8-) Varmet hesten og greier, husker jeg. Og Bosse Ekløv sa den var "fin, men lite tjurig" :shock: - tjurig, du liksom!! Fiiine, snille Eldmarsen... frekke svenske, tenkte jeg..

Men på turen hjem bare rett og slett sovna jeg, gitt... Vært oppe i godt over et og et halvt døgn jeg da.. Våkna ikke når sjefen lessa av hestene vel hjemme heller. Våkna dagen etterpå, i køya på livingen i hestebilen, og lurte på hvor i h***te jeg var hen. Kikka ut av glugga og fant ut at bilen sto på gårdsplassen, og at det var morran igjen... Humre...

Ingeborg
    Guest
    Sånn kan det definitivt gå!!!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. "Utegang" og "barfot" for å spare penger
    Av lenaulv i forumet I stallen
    Svar: 61
    Siste innlegg: 02-10-2010, 16:34
  2. "Standard" høyde på "hæler"? (framhøver)
    Av Nikita i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 13
    Siste innlegg: 21-09-2009, 08:26
  3. "Korrekt" trav?
    Av -Rúna- i forumet Islandshest
    Svar: 3
    Siste innlegg: 23-02-2009, 09:47

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg