Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 18 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 171
    Skal se om vi får tatt bilder idag om vi husker det :)
    Let freedom ride...

Siter Opprinnelig skrevet av Frida&Jameel Vis innlegg
    Tror det tar tid før jeg tør å vise fram potetsekksitsen min :p Men litt longevideo/bilder kan kanskje skaffes :p
    Hallo, min "tærnepekernittigraderutogbeinaertilåflymedsit s" er offentliggjort.. Så ingenting å frykte!
    Save a horse, ride a.. Tequila! :cool:

Haha, det kan bli verre, tro meg! :p

De overgangene har vi ikke øvet på, det er vel bare at når jeg slutter å drive så er han ikke sein om å gå ned i trav for å si det sånn!

Frida, vi har alle lagt oss for slakt, så så ille er det vel ikke? Og vi biter jo ikke, er jo bare å skrive selv hva du synes og hva du må jobbe, så er det ingen som tar deg på noe som helst. Jeg føler jeg har mye å jobbe med, og overkroppen og hendene mine er "all over the place" når jeg ser meg på video Jeg føler også når jeg rir at resten av kroppen er like ustabil, men på video så ser faktisk bein og skjenkler overraskende rolig ut. Har du sett deg selv på video? Det kan føles anderledes enn det ser ut som
    Hollywood og Henriette

Ja, en gang for flere år siden, på rideleir, da måtte vi se oss selv på video :p Tror jeg vil vente til jeg er tryggere på hesten :p I dag ble det mye start/stopp gitt :p Men heller en hest som vil stå rolig og er trygg enn en som er utrygg og vil løpe fra meg. Var litt mindre flyt i dag enn i går for å si det sånn :p

Her er video av oss i trav, fra høsten 2009. Han er mer stabil i traven nå

Hollywood og jeg i trav høsten 2009
    Hollywood og Henriette

Siter Opprinnelig skrevet av Frida&Jameel Vis innlegg
    Ja, en gang for flere år siden, på rideleir, da måtte vi se oss selv på video :p Tror jeg vil vente til jeg er tryggere på hesten :p I dag ble det mye start/stopp gitt :p Men heller en hest som vil stå rolig og er trygg enn en som er utrygg og vil løpe fra meg. Var litt mindre flyt i dag enn i går for å si det sånn :p
    Det er gøy å filme når det ikke går så bra også, da ser du framgangen til seinere :) Og ofte kan noe føles helt horribelt, så ser man det på film, og jammen meg ser det ikke så verst ut.. akkurat det er litt deilig!
    Save a horse, ride a.. Tequila! :cool:

Her er bilder fra dagens trening med Hotmale. Han hadde visst bare en dårlig dag sist. Fremgangen er tilbake og han kan alt han hadde "glemt" sist og mer til. Nå er humøret på topp igjen :)

Sist endret av Silver : 27-06-2010 kl 18:33
    Let freedom ride...

Kikka på dem med engang de kom Nina, men glemte å kommentere og har glemt det siden

Han går veldig mye bedre her enn når dere var hos oss! Men da var det jo en ny plass og alt, så kan ikke forvente så mye da.

Dere jobber tydeligvis riktig, siden han går så bra Har du noen galoppbilder snart også eller?
    Hollywood og Henriette

Den gangen vi var hos dere var vi akkurat begynt med trav, så han var ganske flink da vi var hos dere i forhold til hvor langt han var kommet. Det har ikke så mye å si for ham hvor han er, han er ganske jevn i treningen uansett hvor vi er. Har reist en del rundt.

Dere ble nok ganske skuffet, men som vi sa, dere måtte ikke forvente mye. Hesten var ikke kommet langt - men var og er flink på det han har lært. Da vi var hos dere var vi på start, stopp, holde gangarten osv. Nå er vi kommet lengre og fokuserer mer på holdning, stilling og volter. Galoppen trener vi ikke mye på. Han kan fatningen og lar det ligge med det så lenge. Så galoppbildene må nok vente. Aner ikke når, for vi tar det dag for dag. Plutselig er han klar :)

Faktisk er det tre måneder siden vi begynte å ri nå, synes han har kommet langt. Lengre enn jeg hadde trodd på så kort tid med tanke på at det kun er oss to som har sittet på ham.
    Let freedom ride...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg