Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå
    Bakselefestet er en rørbit som er kuttet på langs og påsveist et øye. Øverst har den feste for en bolt som strammer røret sammen. Genial patent egentlig, da kan en flytte festet så det blir helt perfekt. Har du en handyman tilgjengelig er det ikke noe problem å få laget et feste tror jeg.

Svingelen er festet med en bred lærreim med bolt gjennom ja. Enkelt og lager ikke bråk :p Må bare se over reima med jevne mellomrom, men det må man jo med alt annet også.

Tusen, tusen takk for flott bruksanvisning!!! Jeg er helt analfabet når det kommer til seletøy

Har et spørsmål: Fikk en ny maratonsele i dag, og løkkene til draget er så merkelige De er helt rundsydde og spennen er festet i selve saletten... Hvordan klarer jeg å feste draget på en normal måte da?? Litt dårlig forklart, men skal prøve å få tatt bilde i morgen. Måtte improvisere når jeg skulle feste vogna i dag

Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå
    Hmmm...da tror jeg du må ta bilde for å vise? Klarer ikke helt å forestille meg hvordan det ser ut :)

Drar opp denne igjen. Er det noen som har bilde og kan forklare hvordan man surrer bakselen fast i dragene? Ser ut som det er en spesiell knute?
    Let freedom ride...

Bruksanvisning bryst/maratonsele

Du surrer vanlig, men du kan legge enden under før du fester spenna..

Ifooon
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg