Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 8 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 74
    *Privatliv (de som ønsker det), gift, unger, etc, hvor man holder til i landet
    Jeg heter Pia, 22 år og er bosatt i Oslo sammen med kjæreste, hund og katt:) Ganske ny innen western, så dere kommer sikkert til å få en del spørsmål
    *Ride- og hestehistorie
    Jeg har ridd islandshest siden jeg var 7 år gammel. Fikk min første hest da jeg var 14, å siden den gang har jeg hatt en del hester. I 2006 dro jeg til vestlandet (tresfjord) for å jobbe med temming og trening, men oppholdet ble ikke lenger enn et halvt år pga personlige grunner. Fra sommer 2007 til høsten 2008 jobbet jeg på Stensrud Islandshestgård, da mest stallarbeid og noe trening:) Siden da har jeg hatt konsentrasjonen på mine egne hester, trent og konkurrert på de:) Jeg har alltid hatt interesse for western, så nå er min første westernhest snart på vei til norge:) Gleder meg som et lite barn!
    *Prestasjoner etc
    Har startet en del islandsheststevner. Håper det blir noen westernstevner framover!
    *Ambisjoner
    Foreløpig har jeg ingen ambisjoner, annet enn å få hesten til norge, dra på kurs, lære og bli kjent med han:)

*Presentasjon av hest(er)
    Ima Dual Quintana, quartervallak, født 2007

Salómon frá Stensrud, islandshingst, født 2010

Har ikke sett denne før nå:)
    Bor i Sør Odal, Ikke gift har ingen unger, men samboer, hus på gård og to hunder.

*Ride- og hestehistorie
    Startet å ri som 8 åring på rideskolen(sprang og dressur), holdt på der til jeg var 15 ca, men det ga meg aldri noe, hadde ikke lyst til å starte eller noe. Så siden det alltid har bodd en liten cowgirl i meg fant jeg ut om western da jeg var ca 15, visste med en gang at reining var min greie. Og sånn ble det. Har ridd for mange svenske trenere og dro til USA for å jobbe for reining trener et år etter vgs. Så fortsatte det da med kurs og stevner med Rick Lemay og Sylvia Jackle, jobbet også for Rick.

*Prestasjoner etc
    Startet mitt første western stevne i 2004, WRAN stevne og noe AQHA greier det er så lenge siden at jeg husker ikke. Startet i allbreeds reining beginner og vant klassen(gjett om hvem som hvertfall skulle fortsette da :) ) Så startet jeg på Norway Open 05 etter at jeg hadde kommet hjem fra USA, husker ikke hvordan det gikk men tror det gikk rett i vest. Så noen års venting på hesten min skulle bli gammel nok. Da syntes jeg vi gjorde det veldig bra. avsluttet sesongen i Sverige med en 1 plass for ene dommeren i amatør reining, og 1 plass for begge dommere i Novice am. hunter under saddle.

Og mer skal det bli :)

*Ambisjoner
    "only the sky's the limit" målet i livet er å ri VM, men vi tar EM i første omgang.
    Hele livet mitt er Reining.
    Wohoo. Akkurat kjøpt ny reiner
    Corpus Christi Bay 2010
    e: Conquistador Whiz U: Wickedly Dun
    Sist endret av Reiner : 17-05-2012 kl 15:50
    Reining er livet :)
    http://chwyo.wordpress.com/

kjempefin qh pia, kjopt fra patricia kuhn?
    If God made anything more awesome than a horse he kept it for himself.

Access Allowed! jankaa sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2010
    Sted
    Nord Odal, Hedmark
    Alder
    25
    Bor i Nord Odal, med verdens herligste samboer, en pelsdott av en hund, to kattekrapyl og en dverghamster som heter Frøken Johansen!
    Går på skole på Flisa, på helseservicelinja. Planen er helsesekretær, påbygg, og så sjukepleien. Vil jobbe innen psykiatri. Tror jeg hvertfall.

*Ride- og hestehistorie
    Tja, alltid drevet med hest, til tross for at ingen andre i familien gjør det. Red dressur frem til høsten 2010, da jeg fant du at jeg skulle skaffe meg hest på helfòr, og stalleier (oppdretter av paint), visste om en paint som skulle settes bort. Og så tenkte jeg at jaja, da får jeg vel begynne med western da ! Og basillen har totalt bitt meg:) Har vel en indre reiningrytter i meg, men... Hakke no hest å utfylle drømmen med, så da får man ta hva man har!

*Prestasjoner etc
    Nesj, jeg har vel ikke så særlig å skryte av..

*Ambisjoner
    Ingen store ambisjoner, men har veldig lyst til å komme litt ordentlig i gang igjen. Stevner er for folk uten nerver! :p

Eier en 4 årig paint, Access Allowed, til daglig kalt Ace. Søt liten sak, som jeg har hatt siden mars '11.
    Sist endret av jankaa : 16-10-2011 kl 11:39

Siter Opprinnelig skrevet av Bea Vis innlegg
    kjempefin qh pia, kjopt fra patricia kuhn?
    Kjøpt av Patricia ja:)

Siter Opprinnelig skrevet av Silver Vis innlegg
    *Ambisjoner
    Mine ambisjoner er nok litt høyere enn resten av gjengen her inne sine (høres det ut som). Jeg hadde som mål å starte minst to stevner med Hotmale i år - det har jeg allerede gjort og det blir iallefall ett til til høsten. I år er målet mitt kun å gjøre ham stevnevant, men fra neste år av stiger forventningene mine til ham. Målene mine er da plasseringer (1-3.) i de klassene vi stiller (øker altså nivået på klassen alt etter hvor god hesten blir). Dette gjelder i første omgang pleasure, hunter og w. horsemanship. Videre skal vi også gjøre det bra i reining og w. riding, men det blir lengre frem, 2 år tenker jeg.
    Jeg leste gjennom hva jeg hadde lagt inn ifjor om ambisjoner og må bare si at vi faktisk har omtrent nådd målet i årets sesong. 1., 2., og 3. plasser i det aller meste vi har stilt i. To fjerdeplasser, men det er også det "dårligste". Kan visst være fornøyd! Kanskje skrive nye mål for 2012 og se om vi klarer det? Tenker det blir samme mål som i år, men i høyere klasser
    Let freedom ride...

*Privatliv
    Heter Bjørn og bor i Drøbak. Single, har en sønn som bor hos meg annenhver uke.
    *Ride- og hestehistorie
    Har holdt på med hest siden 2000 og ble hektet på western og spesiellt reining med en gang. Har ridd på clinic for en haug av trenere og henger fortsatt i stroppen for å lære mer.
    *Prestasjoner etc
    Jeg ble faktisk Rookie of the year i AQHA i 2009 ettersom jeg i mange år aldri fikk poeng i AQHA. Satser bare på reining og har fått en del fine plasseringer i Sverige. Har deltatt på 2 NRHA EM i Sverige og i Sveits med erfaring i sekken etter de stevnene.
    *Ambisjoner
    Har ambisjoner om å henge med i toppen av amatørreining i Scandinavia.
    Kjøpte min første hest Bar Johs Scirocco i 2001. Quarter selvfølgelig. Lærte utrolig mye av han, men jeg måtte redusere hesteantallet og Scirocco ble etterhvert gitt bort til ei jente i Lier. Scirocco ble dessverre dårlig i beina og måtte avlives i 2007. Kjøpte Smooth San Royal sammen med Line i 2002. Sandy flyttet til Drøbak høsten 2002. Sandy har jeg vel gjort alt det gale man kan gjøre med en hest, men hun ble dessverre skadet ifjor sommer og lever som avlshest i nordtrøndelag og jeg venter et føll etter Al Dun Working til våren. Kjøpte en ny hest lille julaften i 2010.
    Bueno Jessinic er en 7 år gammel vallak som opprinnelig kommer fra Nedpoint i Oklahoma. En virkelig reiner som plusser på alle momenter(men aldri samtidig)

Siter Opprinnelig skrevet av Quarterbear Vis innlegg
    Bueno Jessinic er en 7 år gammel vallak som opprinnelig kommer fra Nedpoint i Oklahoma. En virkelig reiner som plusser på alle momenter(men aldri samtidig)

Siter Opprinnelig skrevet av Bea Vis innlegg
    Privatliv (de som ønsker det), gift, unger, etc, hvor man holder til i landet
    Bor for tiden i Belgia med min belgiske samboer og datter Ayla paa 5 mnd.

*Ride- og hestehistorie Red dressur og sprang i mange aar, jeg var paa holtet gaard og hestesenter paa Flisa sin aller forste rideleir, vi var 4 stykker der. Der ble jeg introdusert for horsemanship. Jeg var 11. Noen aar senere jobbet jeg der fast hver sommer og instruerte og trente hest, det ble etterhvert til fast stilling og jeg hadde hele rideskolen der. Siden holtet etterhvert gikk over til aa bli en av Norges storste western staller ble jeg jo noe paavirket. jeg var saa heldig og faa instruere og trene hest og jobbe mye med anders lake og laerte utrolig mye av han gjennom aarene. Jeg begynnte ri for Anders da jeg var 14. ( han instruerte meg til og med i dressur foer jeg begynnte ordentlig med western ) Naa var det nok en del hest anders selv ikke hadde saa lyst til aa klatre oppaa og da var det kjekt ha meg som var glad for aa ri alt som var !

*Prestasjoner etc Startet en del forskjellig paa holtet, vaert highpointvinner i HeWr :p Ridd alle klasser untatt HUS og reining !

*Ambisjoner Naa er jeg saa heldig faa ri en veldig god hingst ( paint ) her i Belgia , jeg skulle egentlig bare til en oppdretts gaard se paa unghester og endte med tilbud om aa konkurrere deres hingst og ble sponset med baade hesten og utstyr ( de eier utstyrsbutikk ) Denne hesten skal jeg konkurrere i pleasure i aar, han er 4 aar. Jeg har en 1 aar gammel dun paint hingst selv ( sweet macho rip ) etter AKS riptide, han skal brukes til reining.

*Presentasjon av hest

min bebiss
    Endre litt paa min naa kanskje siden jeg solgte reining unghesten min til Norge denne mnd. Ei heller rir jeg pleasurehingsten lengre men fikk virkelig oynene opp for pleasure grunnet ham.
    Det var ikke saa lett som jeg trodde! Kjopte i juni en 2009 QH hoppe fra USA med pleasurelinjer og haaper debutere med hun neste aar, desverre har vi hatt en daarlig start - ikke passende sal og dagen for jeg fikk min custom sal knakk jeg armen pga jeg fikk innfall om aa ri en slik dustete varmblods ridehest paa jobben og havnet i grusen :p Haaper vi fremdeles vil komme i maal til 3 aars sesongen, det blir mye jobb for tiffany er en toff hest, men myyye talent :)

Bueno Jessinic er en 7 år gammel vallak som opprinnelig kommer fra Nedpoint i Oklahoma.En virkelig reiner som plusser på alle momenter(men aldri samtidig)

Joda etterhvert så :)

Edit: dumme sitater
    Sist endret av Reiner : 18-09-2011 kl 15:17
    Reining er livet :)
    http://chwyo.wordpress.com/

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg