Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 8 av 8 FørstFørst ... 6 7 8
Viser resultater 71 til 74 av 74
    Åh, du har sau i rumpa du?? Jeg skulle gjerne hatt tips til hvor den er å få kjøpt - elsker å sitte på sau!! Når jeg tenker etter må jeg sette sauen på galoppsalen også, fikk nesten blærekatarr her forrige dagen...

Veldig fin hest, ble veldig nysgjerrig på hvor porselenhest det er mulig å være, har en heller robust en selv :)
    Sist endret av Dolce Vita & Disco : 17-01-2013 kl 15:27

Er denne jeg har http://rodeo.no/contents/no/p63_sete...esternsal.html Suuupermyk og komfortabel! Her syns den litt bedre

Og det er mulig å være veeeldig porselenshest dessverre, Borkus her inne kan bevitne det

Kan du fortelle hvordan den er laget? Er det strikk i bakkant så den former seg under salen, og hull til hornet, eller er det noen flere festeanordninger? Gjerne på pm, hvis vi ødelegger tråden

Det er strikk foran forvissel og bak bakvissel, hull til horn, og festesnorer man kan knyte fast, på siste bildet mitt ser du snorene bak fenderen Er noen foran fenderen og (en av snorene er såvidt synlig), så den sitter veldig stabilt og fint. Vi er så få her på westerndelen av forumet at det blir da ikke så uoversiktlig av litt OT-ing

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg