Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 4 av 4

Nordlandshesten Villbles!

Heisann!

Noen som vet hvor han står hen nå? Stod på Tingvoll i Noen år, ble eid av en venninne av meg. Har eksem. Er rød med hvitt bles. Snill. Noe overvektig på den tiden.

Hvor er han nå?
    SKRIVEFOBI
    Den eneste useriøse norske rosabloggeren. Resten er bare for seriøse for mitt vedkommende, til at jeg kan legge for mye vekt på deres rosablogger. Dessuten bruker de feil rosanyanse... HØRT OM SJOKKROSA????

Fortsatt registrert på eigar busett på Tingvoll.
    .
    If it's not a Fjord - it's just a horse
    Bloggen
    .

Pratemedlem Malene_Fiola sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    26
    Bilder
    8
    Nei Villbles står fortsatt på Tingvoll han :) Ei venninne av meg hadde han på fôr et års tid, da sto han på stall Stølan. Nå står han fortsatt på Tingvoll, på Meisingset eller noe sånt :)
    Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten

Okei, da så. :)
    SKRIVEFOBI
    Den eneste useriøse norske rosabloggeren. Resten er bare for seriøse for mitt vedkommende, til at jeg kan legge for mye vekt på deres rosablogger. Dessuten bruker de feil rosanyanse... HØRT OM SJOKKROSA????

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg