Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 6 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 59
    Lippizanerar er stygge, ofte. Men denne? Oh lordie. Denne var saker!
    "Look at me, jerking off in the shower... This will be the high point of my day; it's all downhill from here."
    Lester Burnham

LIKER'E!!! åååh, så herlige dere er sammen Christina! Tror du har funnet hesten det virkelig står navnet ditt på, med store bokstaver. Du kler han utrolig godt, og motsatt!

Håper jeg får komme å se dere in action en dag ?
    Make your smile change the world, but don't let the world change your smile...

Aktiv bruker Pathfinder sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2007
    Sted
    Fagerstrand, Nesodden
    Alder
    28
    Henger meg på Maren. Kjempefine sammen.. Du kler disse hvite dyra du
    <3 Femmie <3

Å guri, tusen takk!!

Siter Opprinnelig skrevet av JOHANNE Vis innlegg
    Oi, så fiiiiin! Den der står det faktisk Christina på! Virkelig et pent par

(Herlige ører på han forresten.. hihi)
    Siter Opprinnelig skrevet av Maren<3 Vis innlegg
    LIKER'E!!! åååh, så herlige dere er sammen Christina! Tror du har funnet hesten det virkelig står navnet ditt på, med store bokstaver. Du kler han utrolig godt, og motsatt!

Håper jeg får komme å se dere in action en dag ?
    Takk, herlig å høre! Føler meg veldig hjemme på ham, synes han er helt knall! Supermorsom å ri, og selv om han egentlig er en "problemhest" så stoler jeg på ham :) Kommer nok til å fortsette å ri denne ja!

Og ja, du er hjertelig velkommen til å se!!

Siter Opprinnelig skrevet av Helga Vis innlegg
    Lippizanerar er stygge, ofte. Men denne? Oh lordie. Denne var saker!

Siter Opprinnelig skrevet av Pathfinder Vis innlegg
    Henger meg på Maren. Kjempefine sammen.. Du kler disse hvite dyra du
    Ja, blir masse hvitt på meg gitt Men det er ikke meg imot!

Nye fra i dag, tredje gangen jeg rir ham! Han var utrolig kranglete på starten, og brukte vel en halvtime før han begynte å roe seg og søke ned. Men det løsna jo til slutt!

*forelsket*

Siter Opprinnelig skrevet av Nina_ck Vis innlegg
    Så fine dere er sammen:) Absolutt en bra match det der...
    Enig!

og der må jeg si meg enig med de andre her ja. Det står skrevet Christina på hele han Dere er lekre, og ser allerede ut til å gjøre stor forbedring. Du sitter veldig fint på disse siste bildene og han ser lekker ut!

Akademisk ridekunst, så klart
    dA || Blogg

Nåh, tusen takk!! :')
    Skulle bare ønske "jeg så ham først" :p Selv om det egentlig ikke er nødvendig, da eier har sagt at han vil jeg skal ri ham "resten av livet" Så det blir nok han, meg og Nobello en lang stund tror jeg :)

Aldri opplevd å glise gjennom en hel økt, selv om hesten har noen krumspring og "ideer" her og der. Er så utrolig gøy når det løsner og hesten jobber på den måten som Calle gjør! *Veeeeldig forelsket ja!*

Er vel på tide med en aldri så liten oppdatering nå?

Har ridd Calle en god del nå, både på bane og på tur! Vår, og hans første ridetur uten leier, gikk som smurt, og han er vel fra naturens side allerede en av de sikreste turhestene på stallen :) Kald i hodet, og fullt kontrollerbar selv om han kanskje kan stresse bittelitt i blant!

På banen er han seg selv, og kan fortsatt ta noen "Calle-byks", bukkesprang og levader, men jeg har så langt holdt meg på *bank i bordet*. Men ellers begynner han å bli riktig så fin! Traver rolig, vi galopperer (fatningene er ikke heeelt inne ennå, men de kommer!), og han er en ordentlig sofa å sitte på når han først går! :) Han er blitt mye mindre stjernekikker. Vi har også ridd noen ganger på utebanen!

Og sånn fra bakkenivå har vi begynt å få utrolig god kontakt. Han er søkende, kommer når jeg skal hente ham, og har begynt å bli en kosete og tillitsfull hest! Han eeeelsker å bli klødd i øret!!

*sukk*

Noen "eldre" bilder (ca en måned siden). Tror og håper vi skal få tatt noen nye bilder og filmer til uka

Nydelig!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg