Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 29

En Annerledes Hestebutikk

Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

På grunn av litt kluss i systemet her ble den originale posten slettet, og dermed forsvant det ene relevante innlegget med den. Jeg beklager dette. Husk å lese retningslinjene for dette forumet.

Det gjør ingenting. Beklager at jeg ikke skrev det du skrev i posten, glemte det. :)
    SKRIVEFOBI
    Den eneste useriøse norske rosabloggeren. Resten er bare for seriøse for mitt vedkommende, til at jeg kan legge for mye vekt på deres rosablogger. Dessuten bruker de feil rosanyanse... HØRT OM SJOKKROSA????

Noen som har erfaring med en sånn hovrasp med to vegger :)??
    http://www.eahestebutikk.no/ds_produ...products_id/61
    vi har komt langt, men vi skal lengre!

Nei, jeg har ikke erfaring med det. Men jeg vurderer å kjøpe en sånn en når jeg skal bestille Old Mac boots om ca 2-3 dager!
    SKRIVEFOBI
    Den eneste useriøse norske rosabloggeren. Resten er bare for seriøse for mitt vedkommende, til at jeg kan legge for mye vekt på deres rosablogger. Dessuten bruker de feil rosanyanse... HØRT OM SJOKKROSA????

Siter Opprinnelig skrevet av ponnitrollet Vis innlegg
    Det gjør ingenting. Beklager at jeg ikke skrev det du skrev i posten, glemte det. :)
    Ingen medlemmer skal lage tråder her inne selv. De skal ønskes i Ønskede butikkanmeldelser. Jeg legger inn ønskene når jeg ser dem og har tid til det.

Siter Opprinnelig skrevet av Tindretingen Vis innlegg
    Ingen medlemmer skal lage tråder her inne selv. De skal ønskes i Ønskede butikkanmeldelser. Jeg legger inn ønskene når jeg ser dem og har tid til det.

Jaha?
    Zehra ble 2.pr STER, Champion og Best in show på kåringen 27.8.10!

Lykkelig eier av islandshesten Vindur og frieseren Zehra<3

Missgadget
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Lise, Vindur&Zehra Vis innlegg
    Jaha?
    "vær vennlig å ikke legge inn tråder i dette forumet selv. Ta kontakt med meg i tråden for ønskede anmeldelser eller send meg en privat beskjed. Tro det eller ei, jeg er faktisk innom her i blant for å sjekke. ;o)

Grunn for dette er oversiktelighet og kontroll. Vi trenger ikke flere enn én tråd pr. butikk, og jeg har oversikt over hvilke butikker vi allerede har en anmeldelse for.

Lurer du på priser hos Horze, leveringstid hos Høøks osv., kan jeg nesten garantere at det står noe om det i trådene til de respektive butikkene."

Dette ligger i en "klistret" melding øverst i dette forumet...

Har bestilt noen boots på mandag, og de kom i dag :) Så er OK leveringstid (har kanskje noe med at det var ferie fortsatt når jeg bestilte). Har ikke fått prøvd på bootsa enda, skal prøve i morgen. Så langt fornøyd
    http://www.hestene.no/forum/image.php?type=sigpic&userid=1014&dateline=1239482983
    En hov, flere høver

Imponert nå. Jeg bestilte herfra klokka halv ni i mårrest, og klokka halv tolv var pakken levert inn på posten :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg