Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 8 av 8

Travernes underverden lukkes og det må søkes for å få tilgang.

Kopi fra infotråden på forumhest:

Etter litt prat frem og tilbake har moderatorene kommet frem til at forumet under isen og det skjulte travforumet skal lukkes på lik linje med aldersforumene. Dette vil si at jeg nå jobber med å lukke dem, så om de plutselig forsvinner, så har dere forklaringen. Håper på litt tålmodighet, da jeg aldri klarer å bli helt stabil på hvordan dette gjøres, men dette er altså grunnen til at disse to forumene nå forsvinner fra visningslisten. For å bli medlem i disse forumene søker du som du gjør på aldersforumene: Kontrollpanel - gruppemedlemsskap. For å bli medlem kreves det minimum 100 innlegg på forumet samt presentasjonstråd (legg ved linken når du skriver inn begrunnelse).

Er det spørsmål på hvorfor dette blir gjort kan dette tas med moderatorene, og gir dere dem litt tid så kommer de med en forklaring (sånn er det når jeg setter meg til seint på kvelden for å endre ting, da er det ikke alltid de kan forklare hvorfor med en gang - men de kommer).

Så om du fortsatt ønsker å delta i diskusjonen på under isen og det skjulte travforumet må du nå søke deg inn.

Husk link til presentasjonstråd i søkerfeltet!
    Prøv å hold dere til rettningslinjene når dere søker. Så blir jobben lettere for oss, og dere får tilgang til forumet raskere.

kolles får en til å søke seg inn der da

EliFi
    Guest
    For å bli medlem i disse forumene søker du som du gjør på aldersforumene: Kontrollpanel - gruppemedlemsskap. For å bli medlem kreves det minimum 100 innlegg på forumet samt presentasjonstråd (legg ved linken når du skriver inn begrunnelse).
    :)

Hvorfor blir dette gjort?

Siter Opprinnelig skrevet av jules Vis innlegg
    Hvorfor blir dette gjort?

Fordi det på det andre lukkede forumet her; under isen(islandshestforumet) var noe som en av brukerne hadde skrevet som ble sitert og linket til i et islandsk tidsskrift. Vi gjør dette for å lukke ute eventuelle "snokere" med få eller ingen innlegg, som kun er ute etter å lese og eventuelt finne noe å "ta noen på" for egen vinnings skyld. På isis-forumet er det brukere som lever av å trene, temme og vise hest, det at noen kan finne på å prøve å ødelegge rykte og omdømme på å plukke ting ut av sammenhengen i en snikksnakk-prat med gode venner og kjente, gjør jo at vi kan risikere å miste ressurser som disse menneskene her på forumet. Misforstå meg rett; alles interesser skal ivaretaes, om man er landslagsrytter eller tur-rytter, men som dere forstår så er det litt annerledes når det er folks levebrød det er snakk om.
    Siden vi valgte å lukke under isen mente vi at det ikke ville være annet enn riktig og også lukke travernes underverden da det også her er penger med inn i bildet og det av den grunn er greit å ha en viss kontroll på hvem som leser der inne.
    Alle som vil kan bli medlem av travernes underverden eller under isen, men det krever minst 100 innlegg og en presentasjon der man forteller litt helt enkelt om seg selv. På denne måten får vi nok luket ut de som evt ikke måtte ha ærlige hensikter.

Takk for forklaring :)

Life is like a penis,
    its short,
    but seems soo long
    when it gets hard!

Flott med en forklaring ja! :)

Og en meget fornuftig løsning!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg