Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 35
    Her er det vel godt over 1 meter snø på jordene!

Nordlandshesteier Johanne S. sin avatar
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Siter Opprinnelig skrevet av tutta23 Vis innlegg
    Her er det vel godt over 1 meter snø på jordene!
    Heldiggriser He, he

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Nå har vi igjen tatt opp tømmekjøringen av Flora, la det litt på is fordi jeg ville venne henne til bitt først. Men nå skal vi trene masse framover - har bestilt vogn til henne og har et håp om å få den på i løpet av våren eller sommeren.
    Flora skjønte ikke bæra i starten i dag men med hjelp fra Tiril og noen dytt i rompa fra meg gikk det da framover etterhvert :)

Og ellers har jeg ridd igjen i dag Har ridd lite de siste årene og ser jeg har lagt meg til en del uvaner, Tiril prøver så godt hun kan til å få meg til ikke å sitte med tærne rett utover og i stolsits men er nok ikke gjort på en dag å rette opp i dette. Men smørblid er jeg iallefall - ser jeg av bildene

Får legge ut dette også selv om det er litt flaut, skikkelig stolsits :oops:

Og så dette bildet da, her er vi visst ikke helt enige om hvor vi skal gå... Og jeg er like blid som vanlig

Fenja syns det er stor stas å få være med mamma på tur:

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Noen bilder fra dagens ridetur. Ridde først en tur på veien med sal men tok av salen da vi kom tilbake og ridde litt barbak på marka nedenfor stallen. Før i tida ridde jeg mye barbak men føler meg ikke riktig så stødig uten sal nå som før Men kjempeartig allikevel.

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Jeg rir jo så lite selv så i dag legger jeg ut bilder av Reisa med stedfortreder - dvs. min datter Tiril på 13 år I dag var Tiril og jeg på tur i lia med Reisa. Reisa hadde med sin datter Fenja på 8 mnd Kjempefin tur, Tiril som ridde i forveien så to harer og ei mus. Jeg som kom hesblesende etter skremte vel det som var av dyreliv i mils omkrets så jeg så stort sett bare rumpene til Reisa og Fenja i dag... En god del snø i skogen så det var fryktelig tungt - for meg iallefall, hestene tok det fint.

Fenja beundrer utsikten

Jeg måtte passe litt på Fenja for vi var litt redde hun skulle gå for langt fram på kanten og rutsje utfor - hun var litt vel nysgjerrig

Reisa og Tiril måtte også beundre utsikten

Jeg tømmekjørte forøvrig Flora igjen i dag, siden jeg la ut bilder av første tømmekjøringen hennes (i et tidligere innlegg i denne tråden) har Flora hatt stor framgang til min store glede. Hun lærer veldig fort og kan nå svinges og stoppes og vi har travet flere ganger. Og ikke minst - hun går villig framover

Ikke blir hun urolig selv om noen av de andre hestene er med og løper en annen vei eller t.o.m forbi Flora, hun satte i trav en gang Reisa kom travende i full fart opp på siden av Flora (Tiril ridde Reisa) men det var lett å få Flora ned i skritt igjen. Syns hun er flink, Flora blir jo ikke 2 år før i juni.

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Link til en film fra rideturen i dag:
    http://www.youtube.com/watch?v=1txYG1PkdeQ
    Fenja i galopp med Reisa hakk i hæl :)

Og en kort snutt fra tømmekjøringen av Flora:
    http://www.youtube.com/watch?v=NwEeLEJYLdA

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Siden jeg ikke har nye bilder av meg selv når jeg rir legger jeg et ut noen av dagens bilder av Tiril som rir Reisa:

Legg merke til hvordan Tiril har kledd seg i anledningen fotoshooten (hun påstår det ikke var kaldt!)

har blitt mamma <3 irenee sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Mo i Rana
    Alder
    34
    Bilder
    6
    Fine reisa! Hadde de ikke vært så små disse nordlandshestene... :)

Fine bilder:)
    Men tør du å gå så nærme rompa til unghesten din under tømmekjøring?:???:
    Tenk om hun skulle gjøre noen byks,syntes det så litt skummelt ut,hehe..

Fine bilder :) Og jeg synes det så KALDT ut på de bildene hvor datteren din sitter med kortbukse ogsånn. :p

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg