Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 35
    Nordlandshesteier Johanne S. sin avatar
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3

Johanne og Stokka Reisa

Jeg kan vel lage meg en tråd her jeg også selv om jeg sjelden rir I og med at vi foreløpig har bare en "stor" ridehest (datteren min har en shettis men han blir litt vel liten til meg...) er det mest datteren min som rir mens jeg holder på meg unghestene våre. Nå er shettisen gammel nok til at datteren min kan ri han mens jeg rir Reisa men først må vi klare å få tak i boots slik at han får seg brodder. Reisa er for de som ikke vet det en Nordlands-/lyngshest.

Kremt, hadde jeg strukket hendene bare bittelitt til framover kunne jeg ha holdt Reisa i ørene i stedet Jeg har hatt noen uheldige episoder ved siden av/på hester rett før vi kjøpte Reisa så det er først nå de siste månedene jeg har begynt å føle meg helt trygg igjen. Og det er grunnen til at jeg sitter sånn krampaktig, klar til å ta tak i tøylene i fall Reisa skulle finne på noe tull (jeg vet nå at det er helt usannsynlig at Reisa finner på noe slags tull, snille Reisa)

Reisa er noe overvektig her ja, tok litt tid før vi fikk henne slank igjen etter fødselen i sommer.

På skogstur

Hm, har jeg virkelig ikke flere ridebilder enn det her, på tide å få med seg en fotograf når jeg skal ut og ri skjønner jeg! Får se om jeg ikke får tatt noen nye bilder i helga :) Nå har jeg iallefall tråden klar så kan jeg legge inn flere bilder etterhvert.

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Nå så jeg at det ikke er bare ridebilder som kan legges inn her så da kan jeg jo legge ut noen andre bilder også. Skulle vel heller kalt tråden Johanne og hestene da... Ja, ja, sånn går det når man er for snar og syns det å lese bruksanvisninger og slikt er for pyser

Flora (N/L-hest) og jeg løshopper, noe Flora syns er kjempegøy :) Bildet tatt rett før jul og Flora er da 1 1/2 år her. I bakgrunnen kan man skimte halvtårige Fenja (Reisas føll) som syns denne løshoppingen var stor stas og hun hoppet gladelig og frivillig sammen med Flora :)

På leietur i sommer (hvem som leier hvem her er noe uklart...)

Hoppsann! På utstilling i sommer

Men hun kan gå fint i band også da, stort sett er hun veldig flink

Og så fant jeg dette bildet av Flora for et år siden, hun var da litt over et halvt år. Rart hun har vært så lita, som tiden flyr!

Meg og Sid (shettisen til datteren min) på kjøretur Han bruker å være særdeles blid og ivrig på tur så tror nok ikke han er så sur som det ser ut på bildet. Hvis ikke han syns det ble aaalt for tungt med meg i vogna

kjempe fine bilda :)

Flott turterreng dere har Og den unge frøkna ser ut som den har egne meninger.

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Siter Opprinnelig skrevet av Langebru Vis innlegg
    Flott turterreng dere har Og den unge frøkna ser ut som den har egne meninger.
    Ja, turterrenget er flott, i tillegg til skogsstier har vi tre grusveier på til sammen ca 1,5 mil. Den unge frøkenen som heter Flora er nok langt lettere å håndtere enn hva det ser ut til på disse bildene, siden de ble tatt i sommer har hun blitt eldre og mye, mye roligere :)

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Nye bilder tatt i dag:

Dere har jo nesten ikke snø:(

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Siter Opprinnelig skrevet av tutta23 Vis innlegg
    Dere har jo nesten ikke snø:(
    Nei, og vi er ikke glade for det! Hadde mer enn gjerne byttet ut "glarholka" vår mot masse, masse snø. Vi har bare is overalt og har hatt det en hel måned nå, kjempelei nå

Så fine bilder Spennende med unghest(er) da :)

Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Siter Opprinnelig skrevet av Liselotte Vis innlegg
    Så fine bilder Spennende med unghest(er) da :)

Ja, moro med unghest selv om det er en tålmodighetsprøve også innimellom Men kjempeartig når man ser at det går framover og hesten(-e) lærer mer og mer.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg