Jeg kan vel lage meg en tråd her jeg også selv om jeg sjelden rirI og med at vi foreløpig har bare en "stor" ridehest (datteren min har en shettis men han blir litt vel liten til meg...) er det mest datteren min som rir mens jeg holder på meg unghestene våre. Nå er shettisen gammel nok til at datteren min kan ri han mens jeg rir Reisa men først må vi klare å få tak i boots slik at han får seg brodder. Reisa er for de som ikke vet det en Nordlands-/lyngshest.
Kremt, hadde jeg strukket hendene bare bittelitt til framover kunne jeg ha holdt Reisa i ørene i stedetJeg har hatt noen uheldige episoder ved siden av/på hester rett før vi kjøpte Reisa så det er først nå de siste månedene jeg har begynt å føle meg helt trygg igjen. Og det er grunnen til at jeg sitter sånn krampaktig, klar til å ta tak i tøylene i fall Reisa skulle finne på noe tull (jeg vet nå at det er helt usannsynlig at Reisa finner på noe slags tull, snille Reisa)
Reisa er noe overvektig her ja, tok litt tid før vi fikk henne slank igjen etter fødselen i sommer.
På skogstur
Hm, har jeg virkelig ikke flere ridebilder enn det her, på tide å få med seg en fotograf når jeg skal ut og ri skjønner jeg! Får se om jeg ikke får tatt noen nye bilder i helga :) Nå har jeg iallefall tråden klar så kan jeg legge inn flere bilder etterhvert.