Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 10 av 10

Vil du ha bilder av deg og hesten din?

Hei!

Jeg er en amatørfotograf som ønsker litt videre erfaringer.
    Derfor vil jeg gjerne ta bilder av deg og din hest :)

Selvsagt er dette helt gratis. Jeg holder til i Asker og reiser gjerne litt Reiser lengre strekninger mot at du betaler for reisen =)

Bildene kan bli tilsendt med minnebrikke (da må du ta med en slik at jeg kan sende den til deg når jeg er ferdig) for 50 kr. Da får du alle bildene i både full oppløsning og i internett-klar oppløsning slik at du alltid får vist den beste kvaliteten :)
    Kan også sende ut fotoer som er printet ut i ønskelig størrelse.

Jeg tar alle typer hestebilder :)

Håper noen vil hjelpe meg å få mer erfaring :)

http://www.hest.no/blogg/blogg.html?...55&blid=432583 her er bilder fra første gang jeg virkelig brukte det nye kameraet mitt :)
    Sist endret av nano.O : 05-01-2010 kl 18:15

Asker er jo rett bortenfor stallen, kanskje jeg tar kontakt en dag?

Ja det syntes jeg du skal, haha :)

Det er ikke gratis om du vil ha bildene tilsendt på minnepenn, men da får du 15+++ bilder da =) Ellers får du de uansett fra nettet, men der er det desverre ikke like god kvalitet.

Lørenskog er ikke for langt nei =)

Men da er det vel strengt tatt ikke gratis, hvis man må betale for bildene som blir tatt?
    Og beklager hvis det ble litt OT.. :)

Njo, det r gratis at jeg tar bilder og du får sampler, men 50 kr er da strengt tatt ikke så mye heller :p

Det var ikke så vanskelig å forstå den annonsen nei
    Og kr.50.- for alle de bildene på CD?? Gaaad, altfor billigt!! :)
    R.I.P. gode herlige Kelly-gutten min... Glemmer deg aldri...

FOTOGRAFI, blogg på Hest.no, og hjemmesiden til kennelen min.

Hehe. Jeg gjør det jo ikke for pengene, selvom litt cash hadde gjort seg, haha :) Det er gøy og gir erfaringer ^^

Er det for langt å reise opp til Lillehammer på en søndag? :)
    I sometimes think there is nothing so delightful as riding a horse

Nja det bør jo gå fint så lenge jeg har med en venninne å holde selskap med - men her kommer det da at dette er utenfor Akershus og jeg kan ikke dekke reisen. Sjekket NSB, og det koster faktsik 498 kr :o Så om du vil dekke det, så kan jeg gjøre det :) Men det er jo mye å betale for en amatørfotograf som meg da, blir jo smigret om du gjør det hehe

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg