Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 16

Tråd: Hest i Fokus

Hest i Fokus

Hest i Fokus
    Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Hest i Fokus

Noen som har bestilt derfra? :)

enghaugen
    Guest
    Jeg har handlet der :)
    Veldig fornøyd

God service når jeg ringte for å spørre om noe! og varene kom som avtalt

Noen flere erfaringer?
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Har bestilt derfra tre ganger mener jeg og topp service hver gang. I tillegg jobber Monica på posten i Tomter, så veldig praktisk å kjenne noen som bor der så henter de pakken der og jeg slipper frakt. Har og fått spesialbestilt inn dekken i en annen størrelse enn det ho vanligvis hadde inne. Kommer garantert til å bestille derfra igjen!!

Har handlet masse der. Veldig fornøyd! Rask levering og Monika er veldig hyggelig. :)

Har kjøpt etpar tøyler der bare, på standen på Hekla sitt klubbmesterskap ifjor. Men sikla ganske bra på hodelag der når det var stand på Gandur sitt klubbmesterskap i år

Har bestilt boots derfra nå :) Fikk svar på spørsmål samme dagen jeg sendte det inn i alle fall.
    Håper de kommer raskt, men stod jo på siden at det var litt ferie nå. *krysser fingrene lell*
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Flyr på PegasusNebb Birgitte&Kongen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    33
    Bilder
    11
    Veldig fornøyd :) Bestilt hodelag, gelpad og diverse småting derfra, og alt kom pent i en pakke kjapt som bare det :) Og Monika er veldig hyggelig og serviceminded.
    Nebbi frá Efri-Gegnishólum

Islandshest! Anne&gneistene sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lillehammer
    Alder
    33
    Bilder
    6
    Bestillte derifra i sommer, og er kjempefornøyd! Tok under en uke før jeg fikk varene, bestiller nok derifra igjen om jeg finner noe senere :)
    Spot,Huldra og Glampi fra Skiftestad.
    Glampis B L O G G på hest.no - Fotograf Anne Kirketeig - instagram: annekirketeig

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg