Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 4 av 4 FørstFørst ... 2 3 4
Viser resultater 31 til 38 av 38
    Flight ble ridd på sprangtrening for henne for 2-3 uker siden når hun var i Alvøen av min gode venninne!! Du kan tro de begge fikk massse å bryne seg på.. Flight ble gal når hun så et hinder og ville ikke stoppe, for hun kun har gått 2 treninger siden mai :p .. Og Johanna har kun ridd henne 1 gang for lenge siden! Men det ble ganske bra til slutt:)

Og jeg tror aldri jeg har ledd så mye av en helg! Gud den dama har humor! Men jeg er litt usikker på om jeg hadde turt å ridd for henne selv! hahaa

Siter Opprinnelig skrevet av AvitasOleo Vis innlegg
    Grrr, får lyst til å hive hele pc'en ut av vinduet når slikt skjer..

Men ok.. Men var det sentrert ridning, altså Sally Swift inspirert, eller bare at hun jobbet mye med sentrering av kroppen og rytterens selvbæring?
    Sally Swift-inspirert vil jeg si. Tror kanskje de to har jobbet littt sammen, om jeg ikke tar helt feil.

Jeg spurte Inger om hun ikke kunne legge ut en slags CV på sin hjemmeside, og det ville hun gjerne. Forstod bare ikke sånne "datagreier" så godt. Hun ble tilbudt hjelp, noe hun gjerne ville ha. Så vi får se :)

Må legge til at hun er ganske beskjeden med tanke på sin utdanning og fartstid.

Siter Opprinnelig skrevet av Nina & Flight Vis innlegg
    Flight ble ridd på sprangtrening for henne for 2-3 uker siden når hun var i Alvøen av min gode venninne!! Du kan tro de begge fikk massse å bryne seg på.. Flight ble gal når hun så et hinder og ville ikke stoppe, for hun kun har gått 2 treninger siden mai :p .. Og Johanna har kun ridd henne 1 gang for lenge siden! Men det ble ganske bra til slutt:)

Og jeg tror aldri jeg har ledd så mye av en helg! Gud den dama har humor! Men jeg er litt usikker på om jeg hadde turt å ridd for henne selv! hahaa
    Finnes ikke "farlig". Engasjementet er kjærlig ment, og du blir garantert en bedre rytter. Hiv deg på om du har muligheten :)

Da har jeg meldt meg på kurs med henne i januar! Jeg grugleder meg, har jo aldri ridd for en trener som henne før...! Det blir nok en del å rette på for oss regner jeg med. Dette ser jeg fram til :)
    Ingenting tvungent eller misforstått kan noen sinne være vakkert.
    - Xenophon

Vet dette er en gammel tråd, men oppoppopp! Vurderer å ri for henne :)
    Hanne & Siljan Gutten. <3

Inger er awesome! Kjør på Hanne!
    Batman og Matilde // www.matildebrandt.no

Enig med Batmat, Inger anbefales!

Christina & Gino 2. -Christina sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Bergen
    Alder
    25
    Bilder
    27
    Spenstig dame, når jeg står og møkker får jeg med meg alt som blir sagt i ridehuset! Og boksen min er ikke sååå nært.. Dyktig, men streng trener :)
    Christina & Gino.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg