Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 38

Inger Helsing Hansen

I helgen skal jeg ri for denne damen (om forkjølelsen ikke blir verre).

Andre her som har ridd for henne?
    Har prøvd å finne ut av hennes formelle kompetanse, men det eneste jeg finner er at hun er "høyt utdannet". Finner ikke noen filmer eller bilder heller.

Tips til hvor jeg kan finne noe?

uten Akvinn... Akvinn4ever sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Bergen <3
    Alder
    23
    Bilder
    11
    Har ikke ridd for henne selv, men er en del her på stallen som har ridd for henne, og de har iallefall vært på flere treningsleirer for henne, så tror de trives med det iallefall. Slik som jeg oppfatter det, er hun en ganske bestemt dame, som virkelig ikke gir seg før du får det til, og som virkelig blir glad når du får det til.
    <3Pluto<3

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    37
    Mener hun har ridd ved Cadre Noir, og har status som trener III.

Har ridd for henne en gang, da i sprang. Hun er virkelig dyktig, og ga meg mange aha-opplevelser. Hun er/var streng nok til at enkelte elever begynte å grine da de ikke fikk til. Syntes ikke hun var ufin overhodet, så de var nok ekstra hårsåre.
    Jeg har hørt folk som har ridd for henne uttale at man må forberede seg på å plukkes fullstenig fra hverandre, for deretter å settes riktig sammen igjen

Hun red gomlegampen min en runde under nevnte time, og jeg skal love at den hesten aldri har gått bedre noengang enn de tre minuttene hun satt på'n

Jeg er opplyst om at hun vet hva hun vil, og at hun kan være intens og krevende.
    Det skremmer meg ikke :) Betaler ikke dyrt for å bli puset med.

Cadre Noir ?
    Trodde hun var mer av den portugisiske skole?
    Men kanskje hun har vært litt rundt i Europa.

Synes uansett trenere bør legge ut en CV på hjemmesidene sine.
    Skal si det til henne, jeg :)

Takk M. :)

Berider fra Cadre Noir. Hurra!
    Som jeg gleder meg:)

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    37
    Heldige du, altså enjoy kurs, og kom gjerne med rapport etterpå :)

Rapport skal bli :)
    Må få noen til å ta bilder.

Hun er svært flink, på alt egentlig, OG på sits, som det ikke er så mange som klarer å hverken se eller undervise på. Hun kan være litt intens for endel ryttere, for hun blir veldig ivrig og vil veldig gjerne at du skal få det til.

Men da må man bare tenke at den eneste måten å forandre seg på er å tåle å få pepper og forsøke så godt man kan, så får man det til. Og ikke se personlig på det. Vet at du godt tåler det, lenaulv, men jeg tenker generelt.

Og så er hun ikke snobbete i det hele tatt når det gjelder hva slags hest du har eller hvordan du selv er. Hun ser hva du trenger og jobber med det uansett utgangspunkt.

Men ryttere som er flinke til å finne unnskyldninger og si "jammen..." vil fort få litt trøbbel..

Og så er hun veldig korrekt, og hjelper deg til å få hesten til å gå korrekt, du får slett ikke lov til å drive med triks eller snarveier.

Hanne
    Den som jobber mye med å gjøre de enkle tingene godt, vil klare å gjøre de vanskelige tingene enkelt.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg