Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 22

Hovslagere i Nord-Trøndelag

Jeg er midt i prosessen av å kjøpe meg hest etter en tids pause. Da jeg hadde hest før bodde jeg lenger sør i Midt-Norge, og da brukte jeg Stig Dahlshaug i mange år, og var veldig fornøyd med ham. Men nå som jeg bor ganske langt nord i Nord-Trøndelag aner jeg ikke hvem jeg kan bruke. Noen som har noen å anbefale?

Tja..
    Torill Røsseng skor , hun holder til på Verdal/Levanger.
    Hvor bor du da ?

Blogg!

Forget about knights in a shining armour. I want a vampire in a shiny Volvo.

Torill er veldig flink!
    Hun reiser gjerne et stykke, men helst ikke for kun én hest.
    Hvor langt nord bor du?

Torill er flink ja, men VELDIG opptatt :p
    Jeg begynte med henne når jeg fikk C, men måtte rett slett bare gi opp, hun var superbusy..

Blogg!

Forget about knights in a shining armour. I want a vampire in a shiny Volvo.

Må bestille i god tid, ja :p med mindre man bor ganske i nærheten..

Jeg bor et stykke fra Namsos. Har fått høre at Sverre Smevik skor i området. Så vi får se, men takk for tipset :).

Hesten min har nå flyttet til Skogn, og på stallen vi står på er det Dag Arild Årtun som blir brukt. Er det noen her inne som har erfaringer med denne karen?:)
    KALDBLODSPOWER<3

Siter Opprinnelig skrevet av sfagervik Vis innlegg
    Hesten min har nå flyttet til Skogn, og på stallen vi står på er det Dag Arild Årtun som blir brukt. Er det noen her inne som har erfaringer med denne karen?:)
    Han mener jeg at jeg har hørt ok ting om, mener hestene tantebarnet mitt rir på Levang skos av han.

Så bra da!:)
    Han var på Nossum og skodde under utstillinga, så fikk et lite inntrykk av han. Men veldig greit å høre andres erfaringer!
    KALDBLODSPOWER<3

Happy-emo! Tone Kristin sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2006
    Sted
    Under garasjen, mot Ila
    Alder
    32
    Bilder
    50
    Dag Arild er veldig opp og ned.... Da jeg gikk på Mære var det han som var O'store Guru, men etterhvert ble han mere og mere slurvete. Nå har jeg vært ute av miljøet i mange år, så jeg vet ikke om han har skjerpet seg eller hva som skjer. Det siste året jeg hadde hest brukte jeg Torill, og var ok fornøyd med det, men det er også noen år siden.
    Mvh Tone Kristin

Ci chiama...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg