Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 2 av 2

Høytaler/speaker anlegg til rideklubben

Nå er det bestemt at rideklubben skal skaffe seg anlegg, så folk lettere kan høre hvem som er inne å rir osv...

Men...

Det er jo et hav av ting å få tak i!!

Så jeg lurer rett og slett på litt tips fra dere andre, hva deres rideklubber har. Hvor mye dere har måtte betale osv osv...

Selv er jeg helt grønn på dette her med lyd...

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    38
    Det kommer jo litt an på hvor mange høyttalere dere trenger. Skal de plasseres langt fra ridehuset, skal de henge ute hele året eller tas opp og ned, står de under tak, osv.

På travbanen oppi her har de et godt lydanlegg. Det er montert opp høyttalere som står ute hele året, mens forsterkeren som disse er koblet til er rett og slett en gammel "overskuddsdel" fra en eller annens private anlegg. I tillegg er det radio og cd-spiller for musikk. Mikrofonen er ikke av de dyreste, men fungerer supert likevel.

Hvor mye dere må ut med for høyttalere er vel egentlig hovedsaken, og pris har jeg dessverre null peiling på...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg