Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 10 av 10

HorseLoverZ (US)

HorseLoverZ
    Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

HorseLoverZ

Ingen problem med butikken.

Bestilte, betalte via mastercard, og produktene ble sendt med det samme.
    Helt ok leveringstid.
    [CENTER]dere finner meg på [URL="http://www.equiforum.net"]www.equiforum.net[/URL]
    [/CENTER]

Huff for et navn, det lyder suspekt
    Har folatt åstedet for grønnere enger... Eller noe sånt. Jeg er i hvert fall ikke pålogget lengre.

Veldig fornøyd! Ligger litt over noen andre amerikanske butikker i pris på enkelte ting, men tar det igjen med å ikke ha helt rabiate fraktpriser. Fantastisk utvalg (dog noe tungvint å finne ting i enkelte kategorier i nettbutikken, sikkert bedre med katalogen), mange bra merker, kjapp levering, enkel betaling, god service på normaltbestilling (har ikke testet noe annet enn det).

Har også bestilt herfra og kan ikke si annet enn at jeg var fornøyd :)

Nå har jeg testet servicen litt med å legge inn bestilling med ting de hadde feil lagersaldo på, veldig raske svar, og når jeg ville ha en dyrere vare enn den de var utsolgt for på andre varen det skjedde med, fikk jeg dyrere vare uten mellomlegg for bryet, fordi det tok litt ekstra tid. Dette er definitivt min favorittnettshoppedestinasjon :) Gode tilbud har de og, så det lønner seg å snoke et par uker før man legger inn bestilling, det dukker alltid opp et kupp. Syns fortsatt det er litt tungvint å finne ting pga det enorme utvalget :p
    Litt minus for at de har kuttet veldig ned på bootsutvalget. Var veldig godt utvalg på ariatboots før, håper det bare er mellom to sesonger eller noe!

Handlet her i fra i sommer og var veldig fornøyd med handelen. Skulle bare ønske de hadde eenda blilligere frakt, men er kanskje like greit så ikke lommeboka mi hadde blitt enda tommere enn den allerede er

Hender de har billig-frakt-kampanje, lønner seg å abonnere på nyhetsbrev om man planlegger å handle herfra :)

Mitt kjærlighetsforhold til denne nettbutikken har fått seg et skudd for baugen, de ga meg tilbudskode på fri frakt. Så når alt var kommet inn fra underleverandører og pakket fikk jeg mail om at alt var pakket og klart, men at de ikke ville sende før jeg betalte frakt. Buuuuu! Det var visst en glipp med at kun US kunder skulle få den tilbudskoden, men ikke min skyld at de tilbød den til meg da. Gadd ikke styre med det når de insisterte på betaling for frakt, betalte bare, men kommer til å la være å handle herfra igjen i ren snurthet.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg