Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 16

Stille ut NV-hoppe

Jeg har lyst å stille frøkna mi, 7-årig norsk varmblods ridehest, i en offisiell utstilling. Dette gjør jeg for å få papirer på at hesten min er fin. Altså jeg ønsker å få premieringsgrad eller hva det heter på henne. Er det da norsk hestesenter sine utstillinger jeg skal stille på? Virker ikke som Norsk varmblod har utstillinger for hopper som er over 4 år...

Noen som vet?

Eg er ikkje heilt inne i systemet på NV, men veit at dei har eigne utstillingar. Du kan også stille på NHS sine utstillingar, det gjer jo eit litt betre utval sidan det er mange fleir. :)
    .
    If it's not a Fjord - it's just a horse
    Bloggen
    .

Jeg lurer på det samme... :) Går det an at hesten ikke blir godkjent, og at man da kan stille ut på nytt (for andre dommere/senere)? Eller har det ikke noen hensikt?

Grønn på dette altså. :p

Så vidt eg veit fins det ikkje noko begrensing på kor mange gongar du kan stille ut ein hest til sammen. Etter dei nye utstillingsreglane kan du kun stille ut ein gong i klasse 6, det er det einaste eg kan kome på.
    .
    If it's not a Fjord - it's just a horse
    Bloggen
    .

Terminliste hopper 2009 - Norsk Hestesenter sin terminliste - vil dette si at det er de eneste hoppeutsillingene i Norge i 2009? Eller de eneste som er arrangert av Norsk Hestesenter?

Siter Opprinnelig skrevet av Ingvild Vis innlegg
    Så vidt eg veit fins det ikkje noko begrensing på kor mange gongar du kan stille ut ein hest til sammen. Etter dei nye utstillingsreglane kan du kun stille ut ein gong i klasse 6, det er det einaste eg kan kome på.
    Okei, takk. :)

De som er eldre enn 4 år stilles sammen, og stiller enten til bruksprøve i sprang , eller i gang :)

Blogg!

Forget about knights in a shining armour. I want a vampire in a shiny Volvo.

Varmblods ridehest kan kun stilles på NV sine egne utstillinger!! OBS dette! For terminliste og avlsplan se www.norskvarmblod.no

Hopper i alle aldre kan stilles. Skal du vise bruksprøve må du melde på en utstilling der de har dette. Har hesten konkurransersultater å vise til behøver du ikke bruksprøve.
    Innen NV kan du nå KUN stille hoppa di en gang. (Unntak- 3års hopper kan vises en gang til) Den bedømmingen du får da blir stående!

Takk! Gjelder det én gang pr år, eller én gang i det hele tatt?

Det gjelder en gang i livet. Er den stilt og premiert så får du ikke vist den igjen senere (med mindre den er 3 år, da har du lov å vise den en gang til)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg