Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 27 av 27 FørstFørst ... 17 25 26 27
Viser resultater 261 til 270 av 270
    kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    30
    Det trenger du ikke å være redd for er jo derfor vi har denne tråden for å få ut galskapen vår

Eeeelsker sånne tråder, folkens!! Så mye fint utstyr dere har!

Jeg er fortsatt sjuk etter fine hodelag ; ) Sist jeg skreiv her inne (tidlig i tråden) hadde jeg 33 stk. tror jeg. NÅ har jeg 56 stk, og det etter at jeg har solgt flere på Finn i vinter :S
    Skal kvitte meg med flere. Har gått over til at det er kvaliteten som teller og ikke kvantiteten som jeg likte før!

Her er en del av western-samlingen min til venstre i bildet. Ponni hodelag samlingen til høyre:

Her er Borken sine bruks hodelag; Bruker vel maks 3 av dem i hverdagen....

Ha ha - her er nesereimer, nakkestykker, tøyler og andre hodelagsdeler. Skal love dere at det tar TID å pusse alt dette.... :S

Vil se flere bilder fra dere folkens! Gøy å se skattene til hestefolket!

Galne mennesker

ÅÅÅhhh, så mye snadder folk har! Er jo så gøy å ha fine ting til våre kjære firbeinte! Kjøper heller hesteutstyr enn nye klær, liksom :P Ha ha.
    Vil se MER, MER, MER! Selv har jeg ikke handlet på leeenge, da jeg kjøpte unghest i januar. Pengene går da til mye annet, ja! :)

Litt OT: Hvis dere elsker hesteutstyr og vil bli inspirert, besøk denne jenta: http://internationalshowjumping.se/
    Hun rir aktivt sprang på noen nydelige hester og driver eget foretak hvor hun selger spesielt kvalitetsutstyr.

Borte..... Helt lost goytil sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Vinje
    Alder
    37
    Bilder
    2
    Hmm, må visst dra i gang med samlemanien igjen :p
    Mia, Sprettballo og Traktoren
    (Hjerte av gull, hjerne av ull)

Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Vinje
    Alder
    37
    Bilder
    2
    Jeg har ikke kjøpt noe utstyr på 3 år tror jeg!! Men har i grunn ikke funnet noe fancy jeg har hatt lyst på heller. Noen gode forslag til meg???

fine leietau
    ridebukser
    grimer?

Siter Opprinnelig skrevet av goytil Vis innlegg
    Jeg har ikke kjøpt noe utstyr på 3 år tror jeg!! Men har i grunn ikke funnet noe fancy jeg har hatt lyst på heller. Noen gode forslag til meg???
    Freejumps? De skal visst hjelpe mot alt fra ømme knær via håravfall til å redde havarerte ekteskap har jeg skjønt og må jo være et "must" i enhver samling?

Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Vinje
    Alder
    37
    Bilder
    2
    Freejumps??? hørtes jo veeeeldig flott ut da :P

Jeg KLARER bare ikke å se at dette skal være tiltalende, sånn rent utseendemessig ... : http://www.skoies.no/freejump-liberty-ridesko-9334.html

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg