Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
Lukket tråd
Side 29 av 29 FørstFørst ... 19 27 28 29
Viser resultater 281 til 286 av 286
    Siter Opprinnelig skrevet av Lene Th. Vis innlegg
    Nå har jeg sittet på fingrene mine lenge nok.

Kanskje det beste for forumet hadde vært om det var en administrator som fjerner evt spam ol, og resten var opp til medlemmene selv?
    Så kunne man selv sanksjonert mot dem man mente gikk over streken, og skrevet hva de ville om hverandre, uten å være redd for verken prikker eller banning?
    Da ville dem som skrek høyest, tålt å bli skreket tilbake til, og resten kunne bare latt være å skrive noe egentlig.
    Fullstendig demokrati, eller hva man nå enn vil kalle det...

Alvorlig talt...

Man skal være glad til at forumet fremdeles har både administrator og moderatorer!

Ha tillit til at moderatorene gjør sitt beste for forumet, om enn ikke alltid det beste for hver enkelt av de 4500 medlemmene.
    De er her for forumets beste, for at majoriteten av medlemmene skal føle seg velkommen og ivaretatt.
    Ikke bare dem som vet å fremheve egne ønsker og egen tolkning av rettferdighet sett fra sitt eget ståsted...

Er det så vanskelig å ha tillit til at andre kan gjøre en god jobb?
    Må man ha den kontrollen selv til enhver tid?
    Skulle likt å se dette forumet etter en måneds tid med 4500 moderatorer som alle vil ha det på sin måte.

Gi de nye moddene en fair sjangse, de har enda ikke gjort noe som ikke er ment til det beste for alle. :)
    Enig!

Siter Opprinnelig skrevet av Sussi Vis innlegg
    Om den var til meg * kom rett under mitt innlegg* s[ har jeg fullstendig tillit til de nye moderatorene, men jeg ser heller ikke p[ det som galt [ ytre sin mening og sine tanker rundt det hele.
    Det er vel snakk om hvor misfornøyde enkelte skal være til en hver tid, og hvor vanskelig det går an å få det til å bli.

Det går rare dyr i hagjin
    Ble medlem
    Feb 2007
    Sted
    Verdensveven
    Alder
    34
    Siter Opprinnelig skrevet av Birre Vis innlegg
    Det er vel snakk om hvor misfornøyde enkelte skal være til en hver tid, og hvor vanskelig det går an å få det til å bli.
    I see..
    Språket er uendelig.

(Fra lærebok i språkvitenskap)

Siter Opprinnelig skrevet av Sussi Vis innlegg
    Dette er jeg helt enig i. Om en bannes bør det bli gitt motivering med hvorfor og bevisene. Det ville også etter mitt syn virke som en konstantering av grunnen til at en er bannet, på en klarere måte enn om at en bare skulle bli bannet gi brukeren et bilde av at banningen var korrekt og utført med en årsak som igjen førte til konsekvensen banning. Dette er kanskje mer viktig siden banning ikke har noen klageinstans per i dag.
    Det er jo skrevet flere ganger her at man får en PM fra mod. hvis man skriver på seg en prikk. I den vil det nok også stå hvorfor man fikk prikken. Skriver man på seg 3 prikker, blir man bannet for en dag, og da har man jo fått vite hvorfor man ble bannet.

Men jeg tror det blir bra uansett jeg. Er bare snakk om å få det i system, så roer nok denne diskusjonen seg Moderatorene kommer sikkert til å ta en evaluering etter prøveperioden også, og foreta endringer om det trengs. Han tiltro til at de nye mod'ene får forumet på rett kjøl
    Sist endret av Marte+Quicky : 16-07-2009 kl 21:06

Det går rare dyr i hagjin
    Ble medlem
    Feb 2007
    Sted
    Verdensveven
    Alder
    34
    Siter Opprinnelig skrevet av Marte+Quicky Vis innlegg
    Det er jo skrevet flere ganger her at man får en PM fra mod. hvis man skriver på seg en prikk. I den vil det nok også stå hvorfor man fikk prikken. Skriver man på seg 3 prikker, blir man bannet for en dag, og da har man jo fått vite hvorfor man ble bannet.

Jeg vet ikke hvor mye eller lite de som blir bannet får vite. Har planer om å holde meg så prikkfri som bare mulig.
    Språket er uendelig.

(Fra lærebok i språkvitenskap)

EliFi
    Guest
    Trekker opp denne tråden, som en påminnelse om infractionsystemet, og for å informere en del nye brukere om systemet :)
    Se førsteinnlegget!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg