Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
Lukket tråd
Side 2 av 29 FørstFørst 1 2 3 4 12 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 286
    Siter Opprinnelig skrevet av Birre Vis innlegg
    Så her gjelder det virkelig å benytte seg av rapporteringsknappen fremover? Noen er jo på denne knappen hele tiden mens andre igjen aldri bruker den.

Har jeg forstått det rett?
    Jeg vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet ditt? Å bruke rapporteringsknappen er noe vi alltid har oppfordra til dersom man føler at noe er feil. Men innføring av dette systemet skal ikke tvinge dere til å bruke rapportknappen mer, det gjør dere i grunnen akkurat som dere vil med selv. Men som sagt, jeg veit ikke helt om jeg forstod spørsmålet ditt rett?

Kjempebra!!

Det var bra tiltak, synes jeg!

Edit: kommer man til å kunne se sine poeng? Eller er det kun dere moderatorer som ser de?
    Sist endret av Chevy&Hedda : 04-07-2009 kl 12:35

EliFi
    Guest
    Men blir det sånn at alle rapporteringer gir poeng? Altså, si at jeg reagerer på et innlegg og rapporterer det, men så mener dere moderatorer at det er jeg som er hårsår. - Får vedkommende poeng da, siden innlegget er rapportert?!

Hihi, nei rapporteringer har ingen teknisk tilknytning til dette! :) Det er vi moderatorer som gir poeng til brukerne, og vi tar avgjørelsen i hvert enkelt rapportert tilfelle om vedkommende skal få poeng eller ikke.

Siter Opprinnelig skrevet av EliFi Vis innlegg
    Men blir det sånn at alle rapporteringer gir poeng? Altså, si at jeg reagerer på et innlegg og rapporterer det, men så mener dere moderatorer at det er jeg som er hårsår. - Får vedkommende poeng da, siden innlegget er rapportert?!
    Forstod det som om det var moderatorene som deler ut disse "prikkene" utifra hvordan de tolker overtredelsen av forumreglene utifra innlegg som blir rapportert.
    Rapportere skal vi gjøre for å gjøre moderatorene oppmerksomme på innlegg vi mener er over kanten, modene kan jo ikke greie å lese igjennom alt som blir skrevet her. :)

Happy-emo! Tone Kristin sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2006
    Sted
    Under garasjen, mot Ila
    Alder
    30
    Bilder
    50
    *applaus*

Dette er jo veldig enkelt, hold seg på matta så vil man ikke få noen prikker. Da er det jo heller ikke noe problem at prikkene blir der i 6 mnd.
    Mvh Tone Kristin

Ci chiama...

Ragnhild, jeg er helt med på det du skriver og er til dels enig at ting kan endres og kjøre en litt hardere linje. Det har vært en del tilfeller hvor jeg også har reagert.
    Det jeg reagerte på var bare HVOR strengt skal det bli.. dere skriver at takhøyden vil være stor, men ut fra de reglene dere har satt opp, virker det som om den ikke kan være det.
    Dere blir jo nødt til å likebehandle ikke sant. Folk hyler opp om forskjellbehandling og konspirasjoner mellom brukere og moddere (denne er nesten litt komisk)...
    Min tanke er bare at rapporterer man ofte nok vil man faktisk være i stand til å presse brukere ut av FH som man personlig ikke synes om. Slike tendenser liker jeg ikke.

Det er jo ikke til å stikke under en stol at noen brukere bruker knappen oftere enn andre, noen er mere hårsåre og noen bare er på vakt hele tiden og venter på at de kan slå til.
    Hvis man ikke skal forskjellsbehandle (hvilket kan se ut som er et problem for noen her) så må dere jo nesten ta rapporteringene alvorlig selvom de for andre er helt på trynet.
    Når man da legger opp til at straffen skal henge i over 6 mdr.. Tja, jeg synes kanskje det var DEN som var litt nazi. Ikke straffen i seg selv.
    Jeg synes dere frem til idag har gjort en god jobb! Ikke vær i tvil om det.

Siter Opprinnelig skrevet av Ragnhild Vis innlegg
    Hihi, nei rapporteringer har ingen teknisk tilknytning til dette! :) Det er vi moderatorer som gir poeng til brukerne, og vi tar avgjørelsen i hvert enkelt rapportert tilfelle om vedkommende skal få poeng eller ikke.
    Flott

Silje
    Guest
    Jeg synes tiltaket virker fornuftig jeg. Så lenge det kan gjennomføres med full objektivitet!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg