Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 12 av 12 FørstFørst ... 2 10 11 12
Viser resultater 111 til 114 av 114
    Siter Opprinnelig skrevet av NinjaChristin Vis innlegg
    Man kan blande kaldblodstraver (som rasen heter) og døl, men dette blir das registrert som døl. En slik blanding kan ikke registreres som kaldblodstraver og starte løp.
    Er dette nytt? Jeg hadde en hoppe etter Ellabron (døl) og med kaldblods mor og denne ble registrert som Kaldblodstraver i DNT. Fikk tom. sånn innbetaling greier til Kriteriet og Derby. :O Hun var født i år 2000..

insolita
    Guest
    Tror det er lov å dra inn dølablodet i kaldblodsen enda, men det er naturlig nok ikke særlig interessant for de som driver med trav.

Bare hørt andre sagt at man kan registrere dem som døl jeg, og at travstamboken er stengt, typ. Men mye mulig det stemmer

Siter Opprinnelig skrevet av Mentos Vis innlegg
    Skulle gjerne likt å se en skimmel hingst etter Moe Odin ja!:p Men for interesserte vet jeg om en 3 års hingst etter Lome Elden som er sort med hvite stikkelhår, hvit hale og sølv/hvit man.
    Tar opp igjen denne tråden her, jeg lurte på om du har navnet på denne hingsten etter Lome Elden?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg

Server down for maintenance