Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
Side 1 av 30 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 293

Exclamation Hemmelig venn pakke/gjettetråd

Så er det begynt å komme inn noen pakker fra FH hemmelige venner.
    Hiv ut bilde her av pakken og skryt at dere vil

Husk at dere skal prøve å gjette hvem som har sendt pakken til deg. Gjetter man riktig kan man avsløre om det stemmer.

Dette blir gøy!

SPAM i vei..

Jeg fikk min gave i går, og ble kjempeglad. Min hemmelige venn har gjort leksa si, og skjønt hva jeg liker! Jeg var kjempefornøyd! Leietau trenger vi ALLTID! Og den rosa pusen var MIDT i blinken! Den var skikkelig tjukk og god!

(Spesielt siden jeg har konfirmasjon her i morgen, og hadde glemt lys/pynt til bordet som skal stå ute i pavlijongen på terassen. Det fikset min hemmelige venn! HURRAAA! )

Konklusjon: Dette var gøy, og jeg ble veldig glad for gaven min! Tusen takk, hvem du nå er. (Jeg prøvde å se på postnummeret, men det var uleselig. Hrmf...)
    Vedlagte bilder

Silje og Tindra
    Guest
    Tråden er ryddet. Dette er en tråd ment for å vise frem gaver/gjette hvem sin hemmelige venn er. Annet snakk tas et annet sted.

Siter Opprinnelig skrevet av Wulfi Vis innlegg
    Jeg fikk min gave i går, og ble kjempeglad. Min hemmelige venn har gjort leksa si, og skjønt hva jeg liker! Jeg var kjempefornøyd! Leietau trenger vi ALLTID! Og den rosa pusen var MIDT i blinken! Den var skikkelig tjukk og god!

(Spesielt siden jeg har konfirmasjon her i morgen, og hadde glemt lys/pynt til bordet som skal stå ute i pavlijongen på terassen. Det fikset min hemmelige venn! HURRAAA! )

Konklusjon: Dette var gøy, og jeg ble veldig glad for gaven min! Tusen takk, hvem du nå er. (Jeg prøvde å se på postnummeret, men det var uleselig. Hrmf...)
    Ntå, så utrolig fint!

Borte..... Helt lost goytil sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Vinje
    Alder
    36
    Bilder
    2
    rosa er jo perfekt til deg.. he he.. spent på hva min hemmelige venn syns om sin gave jeg...
    Mia, Sprettballo og Traktoren
    (Hjerte av gull, hjerne av ull)

Jeg fikk pakke i dag!
    To poser med kattesnop, en ball til kattene, en bok med bilder av puser og morsomme kommentarer (Helt uimotståelige katter) og ridehansker.:) Veldig fornøyd, og det samme er pusene.

Fikk med et kort der det stod: "Her kommer gaven fra din hemmelige venn, men kanskje tar du hintet og kjenner meg igjen." Det var veldig rosa gavepapir,så tenker litt Wulfi..men aner egentlig ikke!

Gavene:

Fornøyde puser (som syntes den rosa sløyfa var like stas som resten )

Spiser snop:
    Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.
    -Edgar Alan Poe-

Silje og Tindra
    Guest
    Folk må jo ha brukt en god del mer enn de 150 som ble foreslått?

Dette er hva jeg fikk! Flotte og deilig fleecehansker med veldig godt grep, hvite dressur hansker (passer veldig godt med imaget vi prøver å bygge oss ) og en caps var også med. Jeg er veldig fornøyd med det jeg har fått! Gjette på hvem som har sendt den til meg....hmmm....vedkommende må ha lest hva jeg ønsker meg hvertfall, men jeg har ingen peiling! Men tusen takk for gaven!

Borte..... Helt lost goytil sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Vinje
    Alder
    36
    Bilder
    2
    men fikk du noen hint da??
    Mia, Sprettballo og Traktoren
    (Hjerte av gull, hjerne av ull)

Nei sto ingen hint på. Neste runde får vi alle være flinkere (meg selv inkludert) til å legge ved en lapp med noen stikkord om avsenderen på. :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg