Vi ønsker Vilde Elvestad velkommen som ny administrator på forumhestene
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 10 av 10

Laste ned/lagre musikk fra Youtube??

Ja, er dette mulig? Finner mye bra musikk der som jeg gjerne ville hatt på cd/mobil, men hvordan får jeg til dette, noen som vet?
    - Klar for tur -

http://www.downloadfromyoutube.com/
    Hvis ikke finnes et program som tar opp lyden fra pcen, men blir litt dårligere kvalitet. Ellers så er vel all musikken der å finne på torrenter vil jeg tro, med mindre det er liveopptak osv..
    Uansett, fy og stjele:P
    Kommer aldri til å glemme deg.. Du er det beste som har hendt meg og jeg elsker deg så ufattelig høyt <3
    Tullamoor 25/5-98 - 8/6-10
    elisesego.blogg.no

Enten bruke det programmet Elise linker til, eller kanskje man rett og slett skal finne navn/artist å kjøpe CD'er? iTunes er jo også en mulighet for den som liker sånn og kun vil ha enkeltsanger. Ellers så kan man være litt sivil ulydig å laste ned fra torrentsider eller LimeWire. Synes egentlig at det youtube download-opplegget er for dårlig kvalitetsmessig.

Takk Elise :)
    Dreier seg om litt uvanlige og/eller gamle greier som er umulig å få kjøpt, derfor jeg velger litt sivil ulydighet.
    - Klar for tur -

Blogg!

Forget about knights in a shining armour. I want a vampire in a shiny Volvo.

Siter Opprinnelig skrevet av Mirabell Vis innlegg
    Takk Elise :)
    Dreier seg om litt uvanlige og/eller gamle greier som er umulig å få kjøpt, derfor jeg velger litt sivil ulydighet.
    Hihi, samme her

*liste seg ut igjen mens man mumler noe om at man ikke sa det høyt*

eller listentoyoutube.com. Lim inn URL'en. Enkelt og greit

Det er fult mulig å "laste ned" musikk fra YouTube men kvaliteten suger jo i forhold til det du kan laste ned på torrents og kjøpe på iTunes!
    There comes to a point in every riders life when he wonders if it´s all worth it.
    Then one look at the horse and he realizes - It is.

Siter Opprinnelig skrevet av EightyStrømliine Vis innlegg
    Det er fult mulig å "laste ned" musikk fra YouTube men kvaliteten suger jo i forhold til det du kan laste ned på torrents og kjøpe på iTunes!
    Hvor får man best kvalitet da?
    - Klar for tur -

Siter Opprinnelig skrevet av Mirabell Vis innlegg
    Hvor får man best kvalitet da?
    På private torrents.
    There comes to a point in every riders life when he wonders if it´s all worth it.
    Then one look at the horse and he realizes - It is.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg