Ja, er dette mulig? Finner mye bra musikk der som jeg gjerne ville hatt på cd/mobil, men hvordan får jeg til dette, noen som vet?
Ja, er dette mulig? Finner mye bra musikk der som jeg gjerne ville hatt på cd/mobil, men hvordan får jeg til dette, noen som vet?
- Klar for tur -
http://www.downloadfromyoutube.com/
Hvis ikke finnes et program som tar opp lyden fra pcen, men blir litt dårligere kvalitet. Ellers så er vel all musikken der å finne på torrenter vil jeg tro, med mindre det er liveopptak osv..
Uansett, fy og stjele:P
Kommer aldri til å glemme deg.. Du er det beste som har hendt meg og jeg elsker deg så ufattelig høyt <3
Tullamoor 25/5-98 - 8/6-10
elisesego.blogg.no
Enten bruke det programmet Elise linker til, eller kanskje man rett og slett skal finne navn/artist å kjøpe CD'er? iTunes er jo også en mulighet for den som liker sånn og kun vil ha enkeltsanger. Ellers så kan man være litt sivil ulydig å laste ned fra torrentsider eller LimeWire. Synes egentlig at det youtube download-opplegget er for dårlig kvalitetsmessig.
Takk Elise :)
Dreier seg om litt uvanlige og/eller gamle greier som er umulig å få kjøpt, derfor jeg velger litt sivil ulydighet.
- Klar for tur -
eller listentoyoutube.com. Lim inn URL'en. Enkelt og greit![]()
Det er fult mulig å "laste ned" musikk fra YouTube men kvaliteten suger jo i forhold til det du kan laste ned på torrents og kjøpe på iTunes!
There comes to a point in every rider ’s life when he wonders if it´s all worth it.
Then one look at the horse and he realizes - It is.
There comes to a point in every rider ’s life when he wonders if it´s all worth it.
Then one look at the horse and he realizes - It is.
Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|