Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 4 av 4 FørstFørst ... 2 3 4
Viser resultater 31 til 34 av 34
    Reklamepost:
    Et must i terrenget er også en god sal En med SMÅ klosser og flatt sete (Sitter du for dypt og "fast" er det større sannsynlgihet for å bli med hesten rundt hvis den faller, er bevist..)
    Jeg selger verdens beste terrengsal, synes jeg. Det synes også William Fox-Pitt, verdens beste rytter, som har den samme salen

http://www.hestene.no/forum/showthre...00#post2208800
    Kommer aldri til å glemme deg.. Du er det beste som har hendt meg og jeg elsker deg så ufattelig høyt <3
    Tullamoor 25/5-98 - 8/6-10
    elisesego.blogg.no

hehehe gid jeg kunne velge sal ut ifra det jeg liker og ønsker.. he he he
    Prøvde den faktisk for et års tid siden.. men ja, det er jo like vanskelig å finne sal til Flight som det er å finne en nål i en høystakk!
    Sist endret av Nina & Flight : 16-07-2010 kl 21:51

Hvilke benbeskyttere er å anbefale da? :) *drømme drømme*
    Har folatt åstedet for grønnere enger... Eller noe sånt. Jeg er i hvert fall ikke pålogget lengre.

http://www.prolitepads.com/products/boots/tendon.htm

MYE bedre enn n.e.w og de tullete bakbeinsbeleggene til Dalmar.
    Jeg selger både et sett fra ProLite, og ett fra n.e.w, men anbefaler virkelig ProLite!
    Kommer aldri til å glemme deg.. Du er det beste som har hendt meg og jeg elsker deg så ufattelig høyt <3
    Tullamoor 25/5-98 - 8/6-10
    elisesego.blogg.no

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg